Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Du spænder i dit bækkenbund som hvis du skulle kappe strålen over når du tisser eller skal holde på en prut Hols spændingen i 8-10 sek. og gentag
Anonym skriver: Jamen er det ikke kun numsen man spænder så?
Jamen er det ikke kun numsen man spænder så?
Ikke hvis du gør det rigtigt..
Anonym skriver: Jeg kan godt mærke forskel på Når jeg spænder det ene eller andet sted men jeg føler ikke jeg kan holde det i ca 10 sek når jeg spænder i bækkenet.
Jeg kan godt mærke forskel på Når jeg spænder det ene eller andet sted men jeg føler ikke jeg kan holde det i ca 10 sek når jeg spænder i bækkenet.
Du skal bare blive ved med at knibe sammen, så kommer det lige så stille...
Anonym skriver: Okay takker. og det skulle være nok til og holde sig stram og undgå slap blære efter fødsel?
Okay takker. og det skulle være nok til og holde sig stram og undgå slap blære efter fødsel?
du skal også gøre det efter fødslen. det er noget du skal gøre regelmæssigt hele dit liv
Hvor er det sjovt, jeg overvejede i går at oprette en debat om, om folk lavede knibeøvelser. Jeg er lige begyndt på det i går.. Læste et sted på nettet, at man skulle lave 20-30 "knib" 2-3 gange om dagen.. Er det helt ude i hampen?
Secrets skriver: Hvor er det sjovt, jeg overvejede i går at oprette en debat om, om folk lavede knibeøvelser. Jeg er lige begyndt på det i går.. Læste et sted på nettet, at man skulle lave 20-30 "knib" 2-3 gange om dagen.. Er det helt ude i hampen?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128