Bækkenbunds øvelser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.034 visninger
11 svar
0 synes godt om
26. januar 2011

Anonym trådstarter

Hvordan er det lige man laver dem? Eller knibe øvelser eller hvad det nu hedder så man ikke for slap blære eller dårligt sex liv efter fødsel?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

Snefnug1984

Du spænder i dit bækkenbund som hvis du skulle kappe strålen over når du tisser eller skal holde på en prut Hols spændingen i 8-10 sek. og gentag

Anmeld

26. januar 2011

Anonym trådstarter

Jamen er det ikke kun numsen man spænder så?

Anmeld

26. januar 2011

Snefnug1984

Anonym skriver:

Jamen er det ikke kun numsen man spænder så?

Ikke hvis du gør det rigtigt..

Anmeld

26. januar 2011

Anonym trådstarter

Jeg kan godt mærke forskel på Når jeg spænder det ene eller andet sted men jeg føler ikke jeg kan holde det i ca 10 sek når jeg spænder i bækkenet.

Anmeld

26. januar 2011

Leneur

Anonym skriver:

Jeg kan godt mærke forskel på Når jeg spænder det ene eller andet sted men jeg føler ikke jeg kan holde det i ca 10 sek når jeg spænder i bækkenet.

Du skal bare blive ved med at knibe sammen, så kommer det lige så stille...

Anmeld

26. januar 2011

Anonym trådstarter

Okay takker. og det skulle være nok til og holde sig stram og undgå slap blære efter fødsel?

Anmeld

26. januar 2011

oo

Anonym skriver:

Okay takker. og det skulle være nok til og holde sig stram og undgå slap blære efter fødsel?

du skal også gøre det efter fødslen. det er noget du skal gøre regelmæssigt hele dit liv

Anmeld

26. januar 2011

Frøken J.

Hvor er det sjovt, jeg overvejede i går at oprette en debat om, om folk lavede knibeøvelser. Jeg er lige begyndt på det i går.. Læste et sted på nettet, at man skulle lave 20-30 "knib" 2-3 gange om dagen.. Er det helt ude i hampen?

Anmeld

26. januar 2011

Anonym trådstarter

Secrets skriver:

Hvor er det sjovt, jeg overvejede i går at oprette en debat om, om folk lavede knibeøvelser. Jeg er lige begyndt på det i går.. Læste et sted på nettet, at man skulle lave 20-30 "knib" 2-3 gange om dagen.. Er det helt ude i hampen?

Er det så knib slip knib slip 20-30 gange eller er det med og tælle til 10 mens man kniber?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.