Øjnvipper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.508 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. januar 2011

Anonym trådstarter

Jeg mister mine øjnvipper!!! Jeg har i lang tid nu kunne fjerne mindst 3 øjenvipper om dagen!? Jeg føler tit jeg har noget i øjne, så jeg tager stille fat i mine øjenvipper og køre fingre af dem og så sidder jeg med mindst 3 øjnvipper på fingeren og så er der ikke noget med mine øjne mere. Og det kan jeg gøre hverdag flere gange om dagen, er sgu bange for jeg ikke har flere til sidst og kan godt se det er blevet tyndet ud i dem. Jeg bruger dagligt eyeliner og sjældent mascara, men det har ikke været et problem før. Nogen der har råd, vokser øjenvipper overhovedet ud igen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

<3

Ja du fælder bare

Anmeld

26. januar 2011

Anonym trådstarter

Ender jeg så øjnvippe løs? Eller gror de ud igen? kan det være pga graviditet de er begyndt på det?

Anmeld

26. januar 2011

<3

Ca. hvert 7år skiftes alle hår ud også øjenvipper og medmindre du har svamp eller en infektion så vokser de fint ud igen. Og nej det har ikke umiddelbart noget at gøre med din graviditet.

Anmeld

26. januar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Jeg mister mine øjnvipper!!! Jeg har i lang tid nu kunne fjerne mindst 3 øjenvipper om dagen!? Jeg føler tit jeg har noget i øjne, så jeg tager stille fat i mine øjenvipper og køre fingre af dem og så sidder jeg med mindst 3 øjnvipper på fingeren og så er der ikke noget med mine øjne mere. Og det kan jeg gøre hverdag flere gange om dagen, er sgu bange for jeg ikke har flere til sidst og kan godt se det er blevet tyndet ud i dem. Jeg bruger dagligt eyeliner og sjældent mascara, men det har ikke været et problem før. Nogen der har råd, vokser øjenvipper overhovedet ud igen?

Vi fælder alle sammen øjenvipper..gerne flere om dagen.
Men afhold dig for makeup i nærheden af hårsækkene i et stykke tid og spis så B2 vitaminer i en periode.
Det hjælper kroppen til at gentablere produktionen af vipperne og gør hårsækkene stærkere.
Bliver det rigtigt slemt, må du lige dampe til lægen.
Det kan være noget med din hormonballance eller stofskifte.

Kærligst
Sussie

Anmeld

26. januar 2011

Anonym trådstarter

Så ingen eyeliner og nogle B2 vitaminer, så skulle det køre? Hvor længe ca?

Anmeld

26. januar 2011

misslea

Anonym skriver:

Så ingen eyeliner og nogle B2 vitaminer, så skulle det køre? Hvor længe ca?

det samme skete for mig, da jeg var gravid!!! Mine vipper faldt af, og pludselig var de slet ikke så lange og kraftige som de ellers plejede at være!!!

Her 3½ måned efter jeg fødte, er de så småt begyndt at blive kraftigere osv igen....  

Anmeld

26. januar 2011

Anonym trådstarter

misslea skriver:

det samme skete for mig, da jeg var gravid!!! Mine vipper faldt af, og pludselig var de slet ikke så lange og kraftige som de ellers plejede at være!!!

Her 3½ måned efter jeg fødte, er de så småt begyndt at blive kraftigere osv igen....  

Ok det lyder godt, jeg mener nemlig også at det først er kommet efter jeg er blevet gravid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.