Start på fødsel udenfor hjemmet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

507 visninger
8 svar
0 synes godt om
26. januar 2011

Prinsessens'Mor<3

Hej piger.. Nu hvor jeg er over de 37 uger tænker jeg meget på og holde mig mest muligt hjemme da jeg er meget bange for fødslen skal gå igang mens jeg er ude.. Er der nogen af jer der har prøvet det? Fortæl jeres historie? . - Malene 37+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

SussieThyssen

MaleneS2011baby<3 skriver:

Hej piger.. Nu hvor jeg er over de 37 uger tænker jeg meget på og holde mig mest muligt hjemme da jeg er meget bange for fødslen skal gå igang mens jeg er ude.. Er der nogen af jer der har prøvet det? Fortæl jeres historie? . - Malene 37+1

Da jeg skulle have den første, gik fødslen igang midt i Vestsjællandscentret i Slagelse...hehe!
Så jeg måtte pænt køre hjem til Sorø i bilen med veer og det hele. Det der var mest tumpet var, at vi skulle tilbage til Slagelse, hvor FG var
Med nr 2 var vi på juleferie hos min far og mor, men det var nu ikke nogen katastrofe, for der var kun 3 km hjem og vi kørte alligevel lige forbi vores hus, når vi skulle til FG.
Og i grunden så var det faktisk ganske dejligt at få afledt tankerne lidt..og min far var en kanon underholder og hepper i alle de mange timer inden det var tid at tage afsted.
Desuden så skulle min aldste datter alligevel passes hos min far og mor, så det var fint det hele.

Kærligst
Sussie

Anmeld

26. januar 2011

Prinsessens'Mor<3

SussieThyssen skriver:

Da jeg skulle have den første, gik fødslen igang midt i Vestsjællandscentret i Slagelse...hehe!
Så jeg måtte pænt køre hjem til Sorø i bilen med veer og det hele. Det der var mest tumpet var, at vi skulle tilbage til Slagelse, hvor FG var
Med nr 2 var vi på juleferie hos min far og mor, men det var nu ikke nogen katastrofe, for der var kun 3 km hjem og vi kørte alligevel lige forbi vores hus, når vi skulle til FG.
Og i grunden så var det faktisk ganske dejligt at få afledt tankerne lidt..og min far var en kanon underholder og hepper i alle de mange timer inden det var tid at tage afsted.
Desuden så skulle min aldste datter alligevel passes hos min far og mor, så det var fint det hele.

Kærligst
Sussie

Puha går man ikke lidt i panik midt i sådan et center så? Var der nogen der hjalp eller var du bare på egen hånd?

Anmeld

26. januar 2011

SussieThyssen

Puha går man ikke lidt i panik midt i sådan et center så? Var der nogen der hjalp eller var du bare på egen hånd?

Næ..ikke spor panik..jeg fik en ve..stoppede op..studsede lidt..gik videre..der gik nogle minutter og så kom der en til...hehe!
Så jeg traskede hen og handlede færdigt og kørte så stille og roligt hjem

Anmeld

26. januar 2011

Prinsessens'Mor<3

SussieThyssen skriver:

Næ..ikke spor panik..jeg fik en ve..stoppede op..studsede lidt..gik videre..der gik nogle minutter og så kom der en til...hehe!
Så jeg traskede hen og handlede færdigt og kørte så stille og roligt hjem

Nåh okay fuldstændig stille og roligt.. men hvis det var vandet der var gået midt i et center tror jeg nok jeg ville blive lidt flov og gå i panik..

Anmeld

26. januar 2011

SussieThyssen

Nåh okay fuldstændig stille og roligt.. men hvis det var vandet der var gået midt i et center tror jeg nok jeg ville blive lidt flov og gå i panik..

LOL...det nytter jo ikke at panikke
Men man ville jo nok få lidt travlt med at komme hen til informationen og få fat i en medarbejder, der kunne tørre op og så ellers hen i Matas og få nogle ekstra store bind hehe.

Anmeld

26. januar 2011

Prinsessens'Mor<3

SussieThyssen skriver:

LOL...det nytter jo ikke at panikke
Men man ville jo nok få lidt travlt med at komme hen til informationen og få fat i en medarbejder, der kunne tørre op og så ellers hen i Matas og få nogle ekstra store bind hehe.

Nåh ja det er sq nok rigtigt

Anmeld

26. januar 2011

Hansen97

1. gang sad vi og spiste på McDonalds (kl.18) da jeg kunne mærke de første veer komme. Var 37+3 på dette tidspunkt.. vi spiste færdig kørte hjem og han var født kl. 09.56 dagen efter..

Med nr 2 var vi på kaffe visit i familien og vandet gik spontant (kl. 19.15), vi drak kaffen færdig kørte hjem og hentede tasken, kl. 20.55 landede vi på fødegangen (har langt til sygehus) og kl 21.02 er hun født.

Anmeld

6. februar 2011

sandratobias

Uha jeg har samme tanke.. 

Nu er det ikk så slemt, da jeg er indlagt på sygehuset.. Men inden da var de tanker der konstant.. 

Tror nu jeg ville blive pinlig berørt hvis vandet gik midt i et indkøbscenter eller midt på gaden eller sådan.. 

Men der er vel ikk meget og gøre hvis det sker..

Sandra - uge 37+0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.