Trækker mig ind i mig selv efter sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.242 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. januar 2011

Anonym trådstarter

Jeg har et rimelig stort problem, som virkelig går mig på!

Hver gang, når jeg har haft sex med kæresten trækker jeg mig sådan nærmest ind i mig selv. Jeg bliver helt træt og mat, og hører ikke rigtig efter hvad andre siger. Jeg skal virkelig anstrenge mig for at smile. Og jeg kan virkelig ikke klare, hvis folk prøver på at røre mig eller kysse mig bagefter.

Jeg kan se på ham, at det går ham på hver eneste gang. Ligesom at han tror det er hans skyld, jeg får det sådan efter sex. At han måske har været for hård, eller at jeg er ked af at jeg gjorde det med ham. Det er det jo slet ikke. Jeg elsker ham virkelig højt, men alligevel får jeg det sådan.

Kan man ikke gøre noget ved det? For det er virkelig et problem!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

Anonym skriver:

Hver gang, når jeg har haft sex med kæresten trækker jeg mig sådan nærmest ind i mig selv. Jeg bliver helt træt og mat, og hører ikke rigtig efter hvad andre siger. Jeg skal virkelig anstrenge mig for at smile. Og jeg kan virkelig ikke klare, hvis folk prøver på at røre mig eller kysse mig bagefter.

Jeg kan se på ham, at det går ham på hver eneste gang. Ligesom at han tror det er hans skyld, jeg får det sådan efter sex. At han måske har været for hård, eller at jeg er ked af at jeg gjorde det med ham. Det er det jo slet ikke. Jeg elsker ham virkelig højt, men alligevel får jeg det sådan.

Jeg ville helt klart forslå en psykolog/sexolog..

Stine og Lisa.

Anmeld

26. januar 2011

SussieThyssen

Tilmeldt skriver:

Jeg ville helt klart forslå en psykolog/sexolog..

Stine og Lisa.

Enig...men jeg ved da at nogle mennesker har det sådan...både mænd og kvinder...så helt unormalt er det ikke.
Men igen...snak med en psykolog/sexolog.

Kærligst
Sussie

Anmeld

26. januar 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Enig...men jeg ved da at nogle mennesker har det sådan...både mænd og kvinder...så helt unormalt er det ikke.
Men igen...snak med en psykolog/sexolog.

Kærligst
Sussie

Jeg syntes bare, det er vildt dyrt for samtaler med en sexolog..  Men måske man skulle prøve det så!

Anmeld

26. januar 2011

Anonym trådstarter

Og er næsten villig til at prøve ALT!

Anmeld

26. januar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Jeg syntes bare, det er vildt dyrt for samtaler med en sexolog..  Men måske man skulle prøve det så!

Så prøv først med en psykolog.

Anmeld

27. februar 2011

mariamiss6

Anonym skriver:

Jeg kan godt se det er et lidt ældre indlæg det her... Men jeg tænker om du måske har et sex-relateret traume du skal have bearbejdet?

Din reaktion er jo faktisk et klasse eksempel på en som har lidt et seksuelt overgreb...

Jeg håber selvfølgelig ikke det er det der er tilfældet for dig. Men måske er det lige præcis det der gør at du reagerer sådan? Altså at du trækker dig ind i dig selv bagefter...

Så måske skal du ikek have fat i en sexolog, men en psykolog eller terapeut, hvis du engang har været udsat for seksuelt overgreb. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.