Vi var på børneafdelingen igår , da vores søn på 5½ månede er begyndt med at stoppe med at trække vejret ! 
Vi fik sådan en her med hjem , for at kunne sove "tryg" om natten og vi kunne ligge ham fra os og evt gå ind i det andet rum i mere end 1 minut !
(da min bærbar ikke lige vil ligge mine billeder ind har jeg lige tegnet den så godt jeg kan i paint !)
Han stopper med at trække vejret nogle gange hverdag andre gange hver tredje gang osv. så vi ved ikke hvornår på døgnet han gør det eller hvad dag 
Men i nat gik alarmen til hver 30 minut
fordi han ikke trak vejret ! jeg får helt dårlig samvittighed hvis han har stoppet med at trække vejret så mange gange og jeg ikke har opdaget før denne her maskine har kunne fortælle os det
Jeg vidste godt at han kan finde på det midt om natten mens han sover men ikke så mange gange ! han starter heldigvis med at trække vejret igen selv eller hvis man puster ham hårdt i hovedet !
Men denne alarm går kun af hvis han ikke har trækket vejret i 20 sekunder eller hvis det mærke på hans mave er faldet af !
Mvh Anna !
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld