Brystpumpe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

436 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. januar 2011

Janni.

Hej tøser

Igen går jeg med nogen overvejelser som jeg håber i kan hjælpe mig med.

Har set to slags brystpumper (der findes jo sikkert flere).. En manuel pumpe og en mere automatisk pumpe (håber i ved hvad jeg mener). Hvilken slags kan i anbefale? 

Ihh den jungle af alt mulig tilbehør, er næsten til at få grå hår af. Men håber der er nogen der ude der kan hjælpe mig lidt på vej. 

Rigtig god dag til jer tøser 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

Divababy93

har en hånd punmpe du godt må købe og der er alt med du skal bruge

Anmeld

26. januar 2011

sismofutten

Buito skriver:

Hej tøser

Igen går jeg med nogen overvejelser som jeg håber i kan hjælpe mig med.

Har set to slags brystpumper (der findes jo sikkert flere).. En manuel pumpe og en mere automatisk pumpe (håber i ved hvad jeg mener). Hvilken slags kan i anbefale? 

Ihh den jungle af alt mulig tilbehør, er næsten til at få grå hår af. Men håber der er nogen der ude der kan hjælpe mig lidt på vej. 

Rigtig god dag til jer tøser 

Det kommer helt an på hvor meget du skal bruge den..

Den automatiske vil jeg "kun" anbefale hvis du skal malke ud hele tiden - den anden kan du sagtens bruge, hvis det kun er enkelte gange, fordi du evt. skal være væk fra den lille :-)

Jeg har også en manuel pumpe til salg, hvis du er interesseret - sælger den, fordi jeg ikke ammer mere :-)

Anmeld

26. januar 2011

Enayia

Min amning fungere bare ikke. Så vi har købt en manuel pumpe, altså ikke en der skal bruge strøm.

Så kan man bare pumpe ud når behovet er der. Desuden kan man jo tage den med over alt

Det gode er jo man kan have mælken i køleskabet i 3 dage og 3 måneder i fryseren Så skal det bare varmes nogle sekunder i micro ovnen.

Far kan også give flasken, så det er jo bare dejligt!

Knus Enayia

Anmeld

26. januar 2011

Janni.

Enayia skriver:

Min amning fungere bare ikke. Så vi har købt en manuel pumpe, altså ikke en der skal bruge strøm.

Så kan man bare pumpe ud når behovet er der. Desuden kan man jo tage den med over alt

Det gode er jo man kan have mælken i køleskabet i 3 dage og 3 måneder i fryseren Så skal det bare varmes nogle sekunder i micro ovnen.

Far kan også give flasken, så det er jo bare dejligt!

Knus Enayia

Kan absolut godt se fordelen i en manuel pumpe, vil bare lige sikre mig at der var andre der også havde samme mening. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.