Lillemanden syge igen :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

516 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. januar 2011

tumle81

Øv bøv, skoldkopperne er kun lige overstået hos Valdemar og Victor ikke mindst og Victoria er kommet ovenpå efter hendes influenza og mellemøresbetændelse og så får Victor feber i går...

Da jeg har haft nattevagt i går nat er Peter hjemme hos Victor og tager ham til lægen for at blive tjekket. Han har så dobbeltsidig lungebetændelse  Og moren mente at det var pyller at tage ham til lægen, så syg synes jeg ikke han virkede

Nå men han er nu på penicillin, så vi håber det hjælper ham hurtigt! Jeg har stadig nattevagter, så det bliver nogle hårde dage/nætter, Peter kan jo ikke blive hjemme flere dage

Knus Kathrina 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

Susan1978

tumle81 skriver:

Øv bøv, skoldkopperne er kun lige overstået hos Valdemar og Victor ikke mindst og Victoria er kommet ovenpå efter hendes influenza og mellemøresbetændelse og så får Victor feber i går...

Da jeg har haft nattevagt i går nat er Peter hjemme hos Victor og tager ham til lægen for at blive tjekket. Han har så dobbeltsidig lungebetændelse  Og moren mente at det var pyller at tage ham til lægen, så syg synes jeg ikke han virkede

Nå men han er nu på penicillin, så vi håber det hjælper ham hurtigt! Jeg har stadig nattevagter, så det bliver nogle hårde dage/nætter, Peter kan jo ikke blive hjemme flere dage

Knus Kathrina 

uh rigtig god bedring med ham og håber de andre er kommet helt på højkant.

og så er det bare med at få en på øjet sammen med lillemanden også alt andet der kan vente ligge.

Anmeld

27. januar 2011

tumle81

Susan1978 skriver:

uh rigtig god bedring med ham og håber de andre er kommet helt på højkant.

og så er det bare med at få en på øjet sammen med lillemanden også alt andet der kan vente ligge.

Hej søde

Jo jeg fik da sovet knap 2 timer med ham i formiddags, men mere ville han heller ik sove i dag

Til aften fik jeg så ca 2 timer på sofaen, og det var bare fantastisk

Nu er jeg så på vagt igen, og er temmelig træt  Satser på lige at tage en lur om lidt, der er heldigvis og 7-9-13 rimelig fredeligt lige nu

Victor skal nok være hjemme igen i morgen, han ligger lige under 38 gr og snotter som en gal. Det ville være synd at sende ham afsted, når han pylrer sådan... Victoria skal også til tandlæge i morgen kl 14, så det er begrænset hvor meget jeg kan sove, desværre. Må gå tidligt i seng i morgen, altså i dag torsdag

Knus Kathrina

Anmeld

3. februar 2011

Strack

ØV altså med alt det sygdom..

God bedring, håber det lykkedes dig/jer at få sovet lidt

Anmeld

5. februar 2011

Zafir

Ai altså - hvor er det bare træls, med sygdom på sygdom. Ellers må du jo selv melde dig syg, det nytter jo ikke at passe sygt barn om dagen og gå på nattevagt om natten...

Rigtig god bedring!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.