Min store pige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

480 visninger
2 svar
0 synes godt om
26. januar 2011

tumle81

Kan slet ikke forstå at V ictoria bliver så stor og god til så mange ting...

Synes lige hun er startet i skolen og nu har læreren opfordret hende til at låne let læselige bøger. Det måtte jo prøves og her til aften tog vi de bøger frem som læreren havde hjulpet hende med at finde...

Tror I så ikke at Victoria bare læser dem begge to, bare sådan lige!!! Hun fik lidt hjælp ved nogle af ordene, men for søren hvor er jeg stolt og imponeret over hende. Snart sluger hun sikkert lige så mange bøger som jeg gjorde da jeg var i hendes alder!!

Tal er hun også god til og elsker at lave forskellige regnestykker. Der sker så meget med hende lige pt, så det er bare om at følge med...

Knus Kathrina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

Susan1978

hold da op, det er flot.

Ea´s lærer mente også at Ea vil være en af dem der kan læs en lyds ord når hun er færdig i 0.klasse

altså sol, ko, mor, far  osv..

og det er jeg også ret sikker på, for hun er godt på vej, omvendt hører jeg ikke så meget til tal.. der er hun nok mere som mig..  men håber hun blir god til tal.

Anmeld

27. januar 2011

tumle81

Susan1978 skriver:

hold da op, det er flot.

Ea´s lærer mente også at Ea vil være en af dem der kan læs en lyds ord når hun er færdig i 0.klasse

altså sol, ko, mor, far  osv..

og det er jeg også ret sikker på, for hun er godt på vej, omvendt hører jeg ikke så meget til tal.. der er hun nok mere som mig..  men håber hun blir god til tal.

Jamen jeg er også bare så stolt af hende. Synes selv hun er rigtig dygtig

Glæder mig meget til vi skal have skole/hjem samtaler d 10. februar...

Det er vildt den udvikling der sker med dem lige nu. De bliver bare så store...

Knus Kathrina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.