Til jer med voksiposer - og de andre poser.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

761 visninger
2 svar
0 synes godt om
25. januar 2011

Lolli

Emnet har sikkert været oppe 100 gange, men nu spørger jeg lige igen så.

Når jeres babyer sover i voksiposen ude - hvor meget tøj har de på? Min datter er 5 uger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

Betteisen

Hejsa.

Jeg har en god gammeldaws voksipose og min datter på nu 7 mdr. sover i body, alm tynd trøje, flecejakke, bukser, strømper,hue og vanter... når der er frostgrader. Når tp er over frysepunktet (de dage der har været varmt) har hun kunnet nøjes med læ body og fleece.

Jeg ved ikke om der er noget galt med min voksi for jeg synes den er for åben ved halsen/brystet til, at de kan nøjes med en varm trøje over bodyen.

Prøv dig frem... du vil kunne mærke om hun har det for varmt i nakken

Anmeld

25. januar 2011

Lolli

Betteisen skriver:

Hejsa.

Jeg har en god gammeldaws voksipose og min datter på nu 7 mdr. sover i body, alm tynd trøje, flecejakke, bukser, strømper,hue og vanter... når der er frostgrader. Når tp er over frysepunktet (de dage der har været varmt) har hun kunnet nøjes med læ body og fleece.

Jeg ved ikke om der er noget galt med min voksi for jeg synes den er for åben ved halsen/brystet til, at de kan nøjes med en varm trøje over bodyen.

Prøv dig frem... du vil kunne mærke om hun har det for varmt i nakken

Hmm... Det er det samme hun får på. Det er heller ikke fordi hun er svedig når hun kommer op, med synes hun måske er lidt for varm i nakken. Synes bare ikke man kan tage mere tøj af hende i den her kulde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.