Anbefal en slynge el. bæresele

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.374 visninger
9 svar
0 synes godt om
25. januar 2011

Mettemus

Hej alle,

Vores lille trold har et stort behov for nærhed og er ikke vild med at ligge i sin lift. Da fars praktikstart nærmer sig med hastige skridt og jeg derfor kommer til at være alene med ham i dagtimerne, havde jeg tænkt mig at investere i en bæredims for ikke at blive lænket til sofaen de næste mange måneder. Så nu spørger jeg jer, kloge kvinder, hvilken bæredims skal vi investere i? Han er helt nyfødt, så den skal støtte hans lille nakke og hoved. Vedhæft gerne billeder!

Klem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

LISBETH:-)

Mettemus skriver:

Hej alle,

Vores lille trold har et stort behov for nærhed og er ikke vild med at ligge i sin lift. Da fars praktikstart nærmer sig med hastige skridt og jeg derfor kommer til at være alene med ham i dagtimerne, havde jeg tænkt mig at investere i en bæredims for ikke at blive lænket til sofaen de næste mange måneder. Så nu spørger jeg jer, kloge kvinder, hvilken bæredims skal vi investere i? Han er helt nyfødt, så den skal støtte hans lille nakke og hoved. Vedhæft gerne billeder!

Klem

babyhawk mei tai  Den er super god

http://www.babyhawk.com/

Det er billigst og købe den i England. I USA risikere du told afgift.

Ved at Dorthemus herinde har en til salg

Anmeld

25. januar 2011

Mettemus

lisbeth2910 skriver:

babyhawk mei tai  Den er super god

http://www.babyhawk.com/

Det er billigst og købe den i England. I USA risikere du told afgift.

Ved at Dorthemus herinde har en til salg

jeg havde ellers kigget lidt på en ringslynge, men denne her ser godt nok ud som om den er rarere at have på. Er den god til helt nyfødte også?

Anmeld

25. januar 2011

LISBETH:-)

Mettemus skriver:

jeg havde ellers kigget lidt på en ringslynge, men denne her ser godt nok ud som om den er rarere at have på. Er den god til helt nyfødte også?

Det skulle den være - men har ikke selv prøvet.

Elina var vist omkring 4 mdr da jeg fik den.

Den kan tage op til 20 kg.

Jeg kan kun sige at jeg har haft flere forskellige, og denne er den sikker vinder.

Prøv og kigge på youtube der mener jeg at have set klip med nyfødte

Anmeld

25. januar 2011

dorthemus

Jeg sælger min BabyHawk...men måske den er for tøset?

https://www.baby.dk/debat/84824pi1/babyudstyr/babyhawk-mei-tai-saelges--.aspx

Anmeld

28. januar 2011

Mettemus

dorthemus skriver:

Jeg sælger min BabyHawk...men måske den er for tøset?

https://www.baby.dk/debat/84824pi1/babyudstyr/babyhawk-mei-tai-saelges--.aspx

Hvis jeg havde haft en datter var jeg slået til med det samme!

Men må jeg spørge hvorfor du sælger den og hvad du bruger i stedet? Har du brugt slynge/sele helt fra Runa var spæd eller?

Anmeld

28. januar 2011

Missi

Jeg har fået købt mig den her via en bruger her på baby.dk

er helt vild med den

www.bondebaby.dk

Anmeld

28. januar 2011

dorthemus

Mettemus skriver:

Hvis jeg havde haft en datter var jeg slået til med det samme!

Men må jeg spørge hvorfor du sælger den og hvad du bruger i stedet? Har du brugt slynge/sele helt fra Runa var spæd eller?

Jeg har brugt flere forskellige ting; lommeslynge da Runa var helt lille, så Manduca bæresele og BabyHawk...nu er jeg tilbage ved manducaen som jeg er gladest for

Anmeld

28. januar 2011

Lise

Strækvikle!!!!

KUnne ikke have overlevet de første tre-fire mdr uden den

På billedet er han 4 mdr, så derfor holder han hovedet selv. Men man kan trække bagstykket op over hovedet, så der er fuld støtte. Det er den ubetinget bedste bæredims jeg har haft - og jeg har prøvet et par stykk.er..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. januar 2011

LinLin

Jeg har en tri cotti - den er suuuuper! Da adam havde sit 5-ugers tigerspring og kun ville være hos mig(!), var den det eneste der kunne trøste ham...

Det er to ringe af stof - man tager en over hver skulder... Super nem! Jeg er slet ikke til de der lange stykker stykker stof der skal svinges rundt om kroppen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.