infektioner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

823 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. januar 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

hvor mange har været indlagt efter i er blevet udskrevet?? og hvordan er vinteren gået ind til nu`?

Jeg synes at jeg konstant er nervøs for at han blevet syg.. lige pt er hans næse tæt/nyser tit og han hoster, men han har generelt hostet siden vi blev udskrevet d. 8 okt... synes det er mærkeligt, at han hoster så meget...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

signe.

for at gøre en lang historie kort : hasse blev født i uge 24 den 30 april 2010, vejede 470 gram. vi var indlagt i 5 mdr, blev udskrevet i okt. vi har IKKE været indlagt endnu, og hasse har været forkølet, og har også fået astmatisk bronkitis, men dette tog vores egen læge af. lægerne på sygehuset sagde at vi nok ikke ville komme igennem vinteren uden indlæggele, men indtil videre har det slet ikke været nødvendigt, da vi har taget til egen læge veed almen forkølelse.. og så tager han kontakt til sygehuset hvis han finder dte nødvendigt.. men jeg er meget nervøs for indlæggelse, så putter ham i ekstra tøj når vi ude og folk der er syge er total forment adgang tror det er derfor vi er så heldige at være gået fri, fordi vi nok pakker ham lidt ekstra ind i vat men tør ikke andet

Anmeld

25. januar 2011

FruEllingsen

Marcus er fra april 2010, og da vi blev udskrevet i slutningen af maj gik der kun et par dage før vi måtte indlægges igen, da han fik en virkelig slem forkølelse, han var helt stoppet med snot.

Han har været forkølet MANGE gange efter hånden, men  ikke noget der har krævet indlæggelse.

Anmeld

26. januar 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Puha, den bliver man lidt glad for at høre... Mathias har kun haft feber 2 dage.. den ene dag, var bare en dag med 38 og dagen efter var der intet.. den anden dag var da han blev vaccineret...

Jeg må indrømme, at jeg pakker ham også ind i vat så vidt det er muligt, men har 2 større børn i huset.. en pige på 11, som heldigvis aldrig er syg.. og victor som også er præmatur, men han rager alt til sig... idag ligger han i foster stilling og brækker sig.. det gjorde han også i sidste uge... før jul lå hele huset med lungebetændelse, men mathias gik heldigvis fri...

Jeg magter bare ikke mere sygehus, nok derfor vi spritter hænder herhjemme... jeg var sengeliggende ved begge mine drenge forinden jeg fødte dem...

Godt at høre at jeres er sluppet rimelig igennem vinteren indtil... Håber jeg også mathias gør..

Anmeld

26. januar 2011

piap

Hej

min datter er født 7 uger for tidlig og er fra november 2009, vi har været indlagt en gang i november 2010 pga maveproblemer/forstoppelse og i januar 2011 hvor hun havde fået en lungebetændelse som satte sig til asmatisk bronkitis så nu har vi fået sådan en astma puster med hjem... men det er også det eneste der har været sinden hun blev født... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.