Nu fik jeg afvide have det er jeg fejler dejligt med ord på

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

855 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. januar 2011

H+S Skjolgborg.

det...

Jeg har panik angst og personlighedsforstrryelse men jeg har skam og det der hedder posttraumatisk stress pga min skide lorte barndom så nu skal jeg tag piler resten af mit liv det er nu ok hvis det så kan hjælp mig til af have det bedre dag til dag. Det er dejligt endelig med en klarhed på hva de 100 mener hva man fejler.. + jeg skal den 2 feb starte i angstgruppe og det er så de næste 12 uger hver onsdag fra 10-12 med max 8 andre mennesker er sgu angst allerede i det der med af tag afsted og møde 8 andre mennesker og skal vi sidde meget ned osv.Pyha bussen osv..

Jeg har pyha den stor falcksygtransporte så jeg kan pyha bleve kørt ud og hjem de onsdage der...Så det tro jeg af jeg gør.

Vi må se hvordan det går skal helste komme alle gangene..

Det der jo er sværeste for mig er det med kl det til det mennekserne små rum og sidde meget ned..

Jeg blev tjekke for ADHD også og det mente psykologen ikke jeg have det er jo godt nok..

Knus fra Henriette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

Chamomile

Jeg håber at det hjælper dig, at du nu har nogle diagnoser som du kan forholde dig til. Kram til dig

Anmeld

25. januar 2011

H+S Skjolgborg.

Chamomile skriver:

Jeg håber at det hjælper dig, at du nu har nogle diagnoser som du kan forholde dig til. Kram til dig

ja dejligt bare vildt det skulle tag dem  ialt 25 år.

det starte jo mega ud som 9 år og første indlæggelse var endleig som 5-6 år med eeg og ekg osv. jeg fik anfald fald om osv.

Henriette

Anmeld

25. januar 2011

Talbutikken

Henriettemortil4 skriver:

det...

Jeg har panik angst og personlighedsforstrryelse men jeg har skam og det der hedder posttraumatisk stress pga min skide lorte barndom så nu skal jeg tag piler resten af mit liv det er nu ok hvis det så kan hjælp mig til af have det bedre dag til dag. Det er dejligt endelig med en klarhed på hva de 100 mener hva man fejler.. + jeg skal den 2 feb starte i angstgruppe og det er så de næste 12 uger hver onsdag fra 10-12 med max 8 andre mennesker er sgu angst allerede i det der med af tag afsted og møde 8 andre mennesker og skal vi sidde meget ned osv.Pyha bussen osv..

Jeg har pyha den stor falcksygtransporte så jeg kan pyha bleve kørt ud og hjem de onsdage der...Så det tro jeg af jeg gør.

Vi må se hvordan det går skal helste komme alle gangene..

Det der jo er sværeste for mig er det med kl det til det mennekserne små rum og sidde meget ned..

Jeg blev tjekke for ADHD også og det mente psykologen ikke jeg have det er jo godt nok..

Knus fra Henriette

Håber virkelig at det hjælper at få sat ord på  Og at medicinen har eb positiv virkning! For du fortjener det

Ved hvor meget det hjalp mig at få sat diagnose på og medicinen har gjort underværker..

Anmeld

26. januar 2011

H+S Skjolgborg.

Talbutikken skriver:

Håber virkelig at det hjælper at få sat ord på  Og at medicinen har eb positiv virkning! For du fortjener det

Ved hvor meget det hjalp mig at få sat diagnose på og medicinen har gjort underværker..

takker jeg har jo prøve forskelig medicin ingen af dem har hjulpe 100 % men dem jeg får nu 3-6 gang om dagen kan selv bestemme det og hvor mange jeg tager må dog max tag 150 mg i pr dag=6 piller af 25 mg f.eks men til natten tager jeg 50 mg sover bedste sådan det er med af finde frem til lige det der passe mig også snak troede jeg har meget af sige også piller er ikke alt.

Knus Henriette

Anmeld

26. januar 2011

MoarTil4

Det er dejligt at du har fået sat ord på din sygdom - hvordan fandt man ud af, at det lige var ptsd, som du har? Har du gennemgået test osv? Hos en psykolog?

Jeg håber at du får glæde af den gruppe som du skal deltage i. Og at det vil hjælpe dig.

Held og lykke med det

Anmeld

26. januar 2011

H+S Skjolgborg.

MusseMorTil4 skriver:

Det er dejligt at du har fået sat ord på din sygdom - hvordan fandt man ud af, at det lige var ptsd, som du har? Har du gennemgået test osv? Hos en psykolog?

Jeg håber at du får glæde af den gruppe som du skal deltage i. Og at det vil hjælpe dig.

Held og lykke med det

Ja skønt været indlagt 4 gang siden jeg fik min søn i dec 2009 indlagt i 2006 og 6 uger i 2007 også ja samtaler osv og har en destrisksygeplejske der kommer efterbehov.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.