Har i set dette

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

942 visninger
10 svar
0 synes godt om
25. januar 2011

Lulle25

Synes det er et godt tiltag http://www.dr.dk/P3/P3Nyheder/2011/01/24/095050.htm

Har født inden termin alle gangene og håber sandelig også at gøre det denne gang, men ellers er udsigterne da ikke så lange til en evt igangsættelse.

Kh Louise uge 32

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

Sofia

Ja, det er rart at vide, men mon det er gennenført eller bare noget der er under optakt??

Anmeld

25. januar 2011

Lulle25

Hørte i radioen det træder i kraft i løbet af en måned, men ved jo ikke om det holder stik

Anmeld

25. januar 2011

Maria-s

Det kunne jeg da virkelig godt tænke mig, var noget der blev praksis ASAP og MEGET gerne inden marts!

Anmeld

25. januar 2011

Multebær

Hvor vildt - men befriende for sådan en som mig som er ved at sprænges! Jeg skal snakke om igangsættelse med fødegangen på Herlev på min terminsdag torsdag. Der vil jeg da helt sikkert nævne det. 

Tak for link

Anmeld

25. januar 2011

Sofia

Lulle25 skriver:

Hørte i radioen det træder i kraft i løbet af en måned, men ved jo ikke om det holder stik

HÅBER det holder stik!! Selvom jeg aller mest håber at jeg slet ikke går over tid, but don't we all..

Anmeld

25. januar 2011

Multebær

Sofia skriver:

HÅBER det holder stik!! Selvom jeg aller mest håber at jeg slet ikke går over tid, but don't we all..

JOV 

Anmeld

26. januar 2011

DK

26. januar 2011

DK

Jeg sendte linket til Mikkel. Han blev ikke glad og ringede til FG og de vil se os til tjek kl 10.40.

Gad vide hvor mange 41+ der ringer til FG i de her dage og er hysterisk angste?

Anmeld

26. januar 2011

Lulle25

DK skriver:

Jeg sendte linket til Mikkel. Han blev ikke glad og ringede til FG og de vil se os til tjek kl 10.40.

Gad vide hvor mange 41+ der ringer til FG i de her dage og er hysterisk angste?

Kan da godt forstå jeres bekymring. Nu står det jo sort på hvidt at det ikke er sundt for hverken mor eller baby. Så nu må de lige hjælpe jeres bimmer lidt på vej, så i ikke skal være bekymret mere

Håber på en positiv opdatering senere

Kh Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.