sophieamalia skriver:
Ja, nu fylder Cilas jo 3 mdr imorgen!
Altså jeg har jo lige født ham?? 

Nå, men nu hvor han bliver endnu en måned, melder der sig en masse nye spørgsmål! Måske nogle dumme spørgsmål, men vil hellere være på den sikre side.
1. Først 3 mdr's vaccinen.. Den er jeg altså lidt nervøs for, hvad skal jeg forvente?? En dreng med feber eller.. Hvordan reagerede jeres unger på den?
2. Babysvømning, hvornår er det han må komme med til sådan noget.. Er 3 mdr, stadigvæk for lidt?
3. Han er meget glad for hans sut, når han skal sove eller er ked.. Problemet er bare, at han taber den hele tiden! Jeg syntes det er som om han ikke kan holde den inde i munden, han forsøger men det er svært for ham? Hvad kan problemet bunde i her?
4. Kan jeg regne med at den øjenfarve han har nu, er den han har for altid.. eller er det for tidligt endnu?
5. Han hader at ligge på maven, og skriger hver gang jeg ligger ham.. Men jeg vil jo gerne træne ham en smule i det, så han bliver stærk i ryg og nakke?? Så hvad kan jeg gøre, for at han kan lide at ligge på maven?
6. Brude han kunne trille fra mave til ryg?
Ja puha, sikke mange spørgsmål.. Håber der er nogle der kan svare på dem.. 
Sophie, der syntes der kommer nye spørgsmål hver eneste dag???
Tiden gåt bare al al al for stærk med de kære små, men jeg vil da forsøge at svare så godt jeg kan 
1. Først 3 mdr's vaccinen.. Den er jeg altså lidt nervøs for, hvad skal jeg forvente?? En dreng med feber eller.. Hvordan reagerede jeres unger på den? Min dreng fik 40 i feber om aften, hvor han var blevet vacc. om eftermiddagen, han sov dog det meste af tiden og dagen efter var det pist bort, bare sørg for ro den dag han skal vaccineres 
2. Babysvømning, hvornår er det han må komme med til sådan noget.. Er 3 mdr, stadigvæk for lidt? Nej nej, du må starte til babysvømning når de er 8 uger (i hvert fald i vores svæmmehal) og det er SÅ godt - afsted med dig - det er super super skønt 
3. Han er meget glad for hans sut, når han skal sove eller er ked.. Problemet er bare, at han taber den hele tiden! Jeg syntes det er som om han ikke kan holde den inde i munden, han forsøger men det er svært for ham? Hvad kan problemet bunde i her? Er det en rund sut? Min dreng brugte først de flade, men da jeg skiftede til de go'e gammeldags runde var det ikke noget problem, ellers prøv at trække en stofble igennem ringen i sutten, så virker den lidt tungere.
4. Kan jeg regne med at den øjenfarve han har nu, er den han har for altid.. eller er det for tidligt endnu? Min ældste drengs øjenfarve er den samme som da han blev født..
5. Han hader at ligge på maven, og skriger hver gang jeg ligger ham.. Men jeg vil jo gerne træne ham en smule i det, så han bliver stærk i ryg og nakke?? Så hvad kan jeg gøre, for at han kan lide at ligge på maven? Bare bli ved, det gjorde min også og han er 12 mdr idag og elsker at lægge på maven . især hvis mor lægger overfor og synger eller bare snakker løs 
6. Brude han kunne trille fra mave til ryg? Nej, det burde han vel egentlig ikke, det er jo meget forskelligt hvornår de begynder på det, han er hvert fald ikke bagud, hvis han ikke gør det endnu.
Håber du kan bruge det til lidt :O)