Nogen fra Thisted og omegn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2011

Bryndis

Malouis skriver:

er du igang med en uddannelse??
Lidt om mig:
Jeg hedder Maria er 21år.
er igang med min uddannelse som social-og sundhedsassistent.
bor sammen med Morten(21år), han er ved at uddanne sig som mekanikker.
og vores datter Isabella på 16mdr.

Nej ikke endnu. Jeg går stadig på barsel men min søn på to måneder

Men håber på at skulle i gang med en uddannelse bagefter. Enten som social- og sundhedshjælper eller pædagog.

Men jeg hedder Bryndis og er 22, og min kæreste hedder Kasper som er 23 og slagter inde i den gamle slagter i Thisted og vi har to drenge. En på to år og den anden på to måneder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

lykke mus

det er skønt vi er er nogle fra thy her inde man får altid denne i hoved ( hvad laver man i thy det er ret bonde agtigt og det er det overhoved ikke.. vis det står til mig flytter vi aldrig er selv opvoksed her.. men kæresten er ikke helt enig håber han gi*r sig

Anmeld

26. januar 2011

Bryndis

flower skriver:

det er skønt vi er er nogle fra thy her inde man får altid denne i hoved ( hvad laver man i thy det er ret bonde agtigt og det er det overhoved ikke.. vis det står til mig flytter vi aldrig er selv opvoksed her.. men kæresten er ikke helt enig håber han gi*r sig

Hehe jeg er selv tilflytter og jeg syns ikke der er så slemt her oppe. Nu har vi også købt hus så jeg er bundet her oppe

Anmeld

26. januar 2011

LenaJohansen

Bryndis skriver:

Hej

Jeg er næsten lige flyttet til Vesløs (20km nord for Thisted) sammen med min kæreste og to børn. Og jeg kender desværre ikke nogle her oppe udover mine svigerforældre :/

Så jeg kunne rigtig godt tænke mig og møde andre som også har barn/børn og som bor omkring Thisted hvor vi evt kunne mødes over en kope kaffe eller noget?

jeg flytter til thisted i februar kommer derfra har bare boet i holstebro de sidste 4 år

Så du siger bare til... Nye mennesker er altid godt

Anmeld

26. januar 2011

LenaJohansen

Bryndis skriver:

Nej ikke endnu. Jeg går stadig på barsel men min søn på to måneder

Men håber på at skulle i gang med en uddannelse bagefter. Enten som social- og sundhedshjælper eller pædagog.

Men jeg hedder Bryndis og er 22, og min kæreste hedder Kasper som er 23 og slagter inde i den gamle slagter i Thisted og vi har to drenge. En på to år og den anden på to måneder.

lurede lige på dit indlæg.. 

Jeg skal også igang med sos-hjælper når min barsel er færdig. 

Min prinsesse er 2mdr, så det er måske på samme tid vi skal starte i skole ?

Jeg regner med at komme ind på thisted's afd.

Anmeld

26. januar 2011

Bryndis

LenaJohansen skriver:

lurede lige på dit indlæg.. 

Jeg skal også igang med sos-hjælper når min barsel er færdig. 

Min prinsesse er 2mdr, så det er måske på samme tid vi skal starte i skole ?

Jeg regner med at komme ind på thisted's afd.

Jeg er selv fra Holstebro. Der har jeg boet i 13 år og så flyttede vi her op for et halvt år siden ca.

Ja det kan nok godt ske at vi skal starte på samme tid. Jeg håber også på at få en plads i Thisted for vil ikke køre alt for langt hver dag

Anmeld

26. januar 2011

LenaJohansen

Bryndis skriver:

Jeg er selv fra Holstebro. Der har jeg boet i 13 år og så flyttede vi her op for et halvt år siden ca.

Ja det kan nok godt ske at vi skal starte på samme tid. Jeg håber også på at få en plads i Thisted for vil ikke køre alt for langt hver dag

Ej hvor skægt

Nu vil jeg bare hjem til min familie igen. For er ikk sammen med min datters far længere, og kan derfor ikk se nogen grund til at blive i byen 

Men hvis du er interesseret i at mødes til noget cafebesøg, shoppeture, hjemligt hygge med ungerne ja eller bare en gang barnevognsræs så skal du endelig sige til 

Anmeld

26. januar 2011

Chraz

Bryndis skriver:

Hold da op. Ja der bliver noget at se til

Ja jeg er meget glad for at være ung mor. Jeg er heller ikke færdig med at få børn endnu

hehe det kan jeg gost forstå Vi regner så med at den her bliver den sidste.

Anmeld

26. januar 2011

Chraz

Bryndis skriver:

Hold da op. Ja der bliver noget at se til

Ja jeg er meget glad for at være ung mor. Jeg er heller ikke færdig med at få børn endnu

hehe det kan jeg gost forstå Vi regner så med at den her bliver den sidste.

Anmeld

26. januar 2011

Bryndis

LenaJohansen skriver:

Ej hvor skægt

Nu vil jeg bare hjem til min familie igen. For er ikk sammen med min datters far længere, og kan derfor ikk se nogen grund til at blive i byen 

Men hvis du er interesseret i at mødes til noget cafebesøg, shoppeture, hjemligt hygge med ungerne ja eller bare en gang barnevognsræs så skal du endelig sige til 

Ja det kan jeg godt forstå. Der er ingen grund til at blive hvis der ikke er noget eller nogen der holder en.

Jamen det kunne jeg smaddergodt tænke mig. Går bare her hjemme og kukkelure når jeg ikke kender nogen. Det er lidt kedeligt i længden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.