Tatovering efter graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.224 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. januar 2011

ravnsbeck

Jeg har lige været nede og få tegnet en ny tatovering, som gerne skulle placeres på den nederste del af ryggen og sno sig over på maven.

Jeg har set på flere af mavebillederne, at der er nogen herind, som er tatoveret på maven, og der ser tatoveringen stadig pæn ud.

Er der nogen herinde der har erfaring med, hvordan tatoveringen kommer til at de ud bagefter, når huden skal trækkes sammen igen? Eller hvordan den er kommet til at se ud, hvis der er kommet et strækmærke i den?

Håber nogen kan hjælpe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

Maise86

Jeg har en tatovering på maven og den ser stadig ud som den gjorde da den blev lavet på trods af 2 graviditeter. Jeg har dog heller ingen strækmærker fået :-)

Anmeld

25. januar 2011

Noneother

Uha ja. min splattede helt ud og skal nu fjernes

Kan ikke anbefales!!

Anmeld

25. januar 2011

ravnsbeck

Det var jo to helt forskellige historier

Jeg er sådan rimelig sikker på at jeg vil få strækmærker, når jeg bliver gravide. Jeg har nemlig en del i forvejen, da jeg har været noget overvægtig.
Iih, det vil bare være så bittert, hvis den bliver grim bagefter.

Anmeld

25. januar 2011

twinny

ville også have lavet en på maven... Men har droppet det igen, da jeg ikk vil have et dårligt resultat....  Da man ikk kan vide det med sikkerhed...

Jeg ville vælge et andet sted... eller vente....

Anmeld

25. januar 2011

Noneother

sweetharibo skriver:

Det var jo to helt forskellige historier

Jeg er sådan rimelig sikker på at jeg vil få strækmærker, når jeg bliver gravide. Jeg har nemlig en del i forvejen, da jeg har været noget overvægtig.
Iih, det vil bare være så bittert, hvis den bliver grim bagefter.

Det er i hvert fald en chance du tager. -Jeg fik i øvrigt kun 2 små strækmærker og det var ikke i eller omkring tussen, så det har intet at sige, men den er stadig blevet meget grim. Hele den øverste halvdel ser forfærdelig ud.

-Du skal bare vide at det koster en bondegård at få den fjernet igen hvis uheldet er ude. (specielt hvis du bor mod københavn) og er det en i farver eller "grønlig" sort, så er det ikke engang sikkert at den kan fjernes, og så er det jo først surt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.