Børneværelset..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

601 visninger
2 svar
0 synes godt om
25. januar 2011

Rødhætte

Hej Tøser

Vores kommende børne værelse har været brugt som roderum/opbevaring og nu er det endelig ved at være ryddet op Da jeg kom hjem i dag havde kæresten samlet børne sengen, puslebordet og en kommode. Det er rigtig sødt og synes faktisk det er lidt hyggeligt, men men nu har jeg pludselig en underlig følelse. Tænk nu hvis der sker noget med babyen (der er stadig 11 uger igen) og man ikke får værelset i brug alligevel ..

Kan ikke forstå at jeg ikke bare kan glæde mig uden altid at være bekymret!

Har I nogle af de samme bekymringer? Er i begyndt på børneværelset?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

_-Kathrine-_

Rødhætte skriver:

Hej Tøser

Vores kommende børne værelse har været brugt som roderum/opbevaring og nu er det endelig ved at være ryddet op Da jeg kom hjem i dag havde kæresten samlet børne sengen, puslebordet og en kommode. Det er rigtig sødt og synes faktisk det er lidt hyggeligt, men men nu har jeg pludselig en underlig følelse. Tænk nu hvis der sker noget med babyen (der er stadig 11 uger igen) og man ikke får værelset i brug alligevel ..

Kan ikke forstå at jeg ikke bare kan glæde mig uden altid at være bekymret!

Har I nogle af de samme bekymringer? Er i begyndt på børneværelset?

Hejsa :-)

Vi er så småt igang med børneværelset, der skal lige males og så skal vi have møblerne hjem...

Jeg er faktisk ikke så bekymret mere - efter md scanningen og vores tur på fødegangen er jeg faktisk blevet mere rolig. Her de sidste 14 dage er han blevet en rigtig moslerøv, så mærker ham nærmest hele tiden lige i øjeblikket og det giver mig rigtig meget ro i sindet...! Nu er jeg bare skide træt af at være gravid-har endnu ikke nydt det :-(   pga bækkenløsning...!

Håber de sidste 11 uger for os begge kommer til at gå rigtig stærkt så vi snart kan holde vores bebser i armene

Kathrine

Anmeld

25. januar 2011

Rødhætte

_-Kathrine-_ skriver:

Hejsa :-)

Vi er så småt igang med børneværelset, der skal lige males og så skal vi have møblerne hjem...

Jeg er faktisk ikke så bekymret mere - efter md scanningen og vores tur på fødegangen er jeg faktisk blevet mere rolig. Her de sidste 14 dage er han blevet en rigtig moslerøv, så mærker ham nærmest hele tiden lige i øjeblikket og det giver mig rigtig meget ro i sindet...! Nu er jeg bare skide træt af at være gravid-har endnu ikke nydt det :-(   pga bækkenløsning...!

Håber de sidste 11 uger for os begge kommer til at gå rigtig stærkt så vi snart kan holde vores bebser i armene

Kathrine

Dejligt at du har en skøn aktiv baby i mavsen. Jeg mærker også min hver dag, men synes det svinger noget hvor meget.. Jeg vil så gerne nyde graviditeten, men puha der høre mange bekymringer med  Jeg er begyndt at have rigtig ondt i lænden, så føler med dig som der har bækkenløsning. Har hørt det er meget smerte fuldt

Ja de sidste 11 uger må gerne gå hurtigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.