Han kravler;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2011

2721

VIPpigen skriver:

Wee, nej så er han ikke så lille længere. Bare tænk dig inden du ser dig om står han op af ting, og begynder at gå. Åhh, det går alt for hurtigt med de små. Og det syntes selv jeg, og Lilje er kun 12 uger lige knap

Puha ja det går stærkt.
Årh ja det er længe siden han var 12 uger *SUK*
Han hiver sig allerede op af tremmerne sin kravlegård. Min baby er væk, han gider heller ikke være hos mig nææh nej jeg skal udforske mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

2721

B&J skriver:

dejligt glæder mig til du sætter dem ind

Det gør jeg når jeg er logget på via computer

Anmeld

25. januar 2011

B&J

Puslingen skriver:

Det gør jeg når jeg er logget på via computer

JUBII

Anmeld

25. januar 2011

2721

Baagøe skriver:

Hvor dejligt. Så kan I ikke længere have noget i fred

Nej det kan man ikke. Også derfor jeg er super glad for kravlegården, når jeg lige skal ordne noget

Anmeld

25. januar 2011

VIPpigen

Puslingen skriver:

Puha ja det går stærkt.
Årh ja det er længe siden han var 12 uger *SUK*
Han hiver sig allerede op af tremmerne sin kravlegård. Min baby er væk, han gider heller ikke være hos mig nææh nej jeg skal udforske mor

Åhh, det må du ikke sige, syntes allerede nu tiden går alt for hurtigt. Forstår det ikke. Men hvertfald stor tillykke med din STORE dreng  som du snart skal løbe efter...

Anmeld

25. januar 2011

2721

VIPpigen skriver:

Åhh, det må du ikke sige, syntes allerede nu tiden går alt for hurtigt. Forstår det ikke. Men hvertfald stor tillykke med din STORE dreng  som du snart skal løbe efter...

man bliver ikke så ked da, det jo sker gradvist og man konstant bliver fyldt med følelsen, af stolthed og lykke, over at se sit lille barn udvikle sig
Eller sådan har jeg det i hvertfald
Det kun når jeg ser et lille myr mit hjerte lige gibber engang over at den tid er slut

Anmeld

25. januar 2011

dorthemus

TILLYKKE

Runa har stået og rokket et par uger og blir 8 måneder på torsdag, så jeg GLÆDER MIG

Anmeld

25. januar 2011

2721

dorthemus skriver:

TILLYKKE

Runa har stået og rokket et par uger og blir 8 måneder på torsdag, så jeg GLÆDER MIG

Uhhh
Så der nok ikke længe igen før det bliver hendes tur
Go Runa

Anmeld

25. januar 2011

dorthemus

Puslingen skriver:

Uhhh
Så der nok ikke længe igen før det bliver hendes tur
Go Runa

Anmeld

27. januar 2011

Pige2009

Puslingen skriver:

Nej det kan man ikke. Også derfor jeg er super glad for kravlegården, når jeg lige skal ordne noget

Hi hi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.