Ved ikke hvad jeg skal stille op?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

724 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. januar 2011

Anonym trådstarter

Jeg bliver simpelthen snart en mildere grad af sindsyg

Har en søn på 7½ måned, som snart starter i vuggestue, men jeg kan ikke få ham til at spise andet end pulver grød, men der spiser han også alt, især fuldkorns grød og flerkornsgrød, MEN jeg kan ikke få ham til at spise andet, har snart prøvet alt, og givet ham det flere gange, men nej.

Jeg tænker lidt, hvad spiser de i vuggestuen, det kan vel ikke være rigtigt han kun vil have grød?

What to do?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

Jeamou

Min pige er lige startet i vuggestue i starten af januar som 6 mdr. gammel, og hun ville også kun have det der fuldkornsgrød med frugt eller frugt og spelt.

Nu er hun begyndt at spise banan, havregrød, ostepops (!), rejeost, alt mulig - bare hun får det tilbudt tilstrækkeligt mange gange, så begynder hun lige så stille at overgive sig.

Fortvivl ikke - vuggestuen skal indkøbe det mad han vil spise, og så (hvis det er en god vuggestue) tilbyder de ham også andet mad, så kommer det ligeså stille...

Op med humøret!

Anmeld

25. januar 2011

Anonym trådstarter

Jeamou skriver:

Min pige er lige startet i vuggestue i starten af januar som 6 mdr. gammel, og hun ville også kun have det der fuldkornsgrød med frugt eller frugt og spelt.

Nu er hun begyndt at spise banan, havregrød, ostepops (!), rejeost, alt mulig - bare hun får det tilbudt tilstrækkeligt mange gange, så begynder hun lige så stille at overgive sig.

Fortvivl ikke - vuggestuen skal indkøbe det mad han vil spise, og så (hvis det er en god vuggestue) tilbyder de ham også andet mad, så kommer det ligeså stille...

Op med humøret!

Jamen har de pligt til at købe pulver grød?

For det er næsten det eneste han vil spise, lidt havegrød og lidt rugbrød kan jeg sommetider få i ham, men det ikke meget.

Anmeld

25. januar 2011

Jeamou

jeg ved ikke om de ligefrem har pligt til det, men det har de i hvert fald gjort i Freya's vuggestue. Det var der ingen problemer i.

Hvis de har madordning, dernede, så skal de da også sørge for at han får noget at spise, og hvis han kun vil spise noget bestemt, så må de vel købe det.

Trøst dig med at det forhåbentlig kun er en overgang - når han ser de andre får noget andet end ham, så vil han gerne prøve det også...

Anmeld

25. januar 2011

Anonym trådstarter

Jeamou skriver:

jeg ved ikke om de ligefrem har pligt til det, men det har de i hvert fald gjort i Freya's vuggestue. Det var der ingen problemer i.

Hvis de har madordning, dernede, så skal de da også sørge for at han får noget at spise, og hvis han kun vil spise noget bestemt, så må de vel købe det.

Trøst dig med at det forhåbentlig kun er en overgang - når han ser de andre får noget andet end ham, så vil han gerne prøve det også...

Det håber jeg, han kan jo ikke leve af grød resten af hans liv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.