Arrriiii jeg vil sove

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

535 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. januar 2011

Fru Dinesen

Nøjjjjj hvor er det bare hårdt 

Vores kære lille Alberte er en rigtig natte rytter 

hun vågner ca. kl. 02.00 og er så vågen helt til 05.00- 06.00 tiden 

er bare ved at køre helt ned på det... 

Vi har 2 andre unger så kan jo ikke bare sove lige når det passer mig, for jeg jo også være der for dem.

Alberte er 3 uger på Onsdag 

Nogle gode råd ???

Hvad gjorde i ???

Knusss Linda der har de vildeste poser under sine øjne 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

Fru Dinesen

Slet ingen råd gode ideer ????

Anmeld

25. januar 2011

6800

Fru Dinesen skriver:

Slet ingen råd gode ideer ????

tænder du lys når hun vågner??

Anmeld

25. januar 2011

Fru Dinesen

6800 skriver:

tænder du lys når hun vågner??

Nej holde det så mørkt som muligt .... 

Anmeld

25. januar 2011

Sofia24

åhr det må være hårdt...

Silas er snart 6 mdr og var ret hurtig til at lære at, om natten så er det mørkt og vi sover...

da han var 3 uger gammel og han vågnede om natten havde vi en lille natlampe vi tændte - han fik mad og kun tør ble hvis der var afføring... Var han så træt så han nærmest sov i mine arme lagde jeg ham tilbage i liften, men var han lys-vågen blev han lagt imellem os hvor vi puttede med ham og det endte altid med at vi sov alle 3 indenfor 10-30 minutter... Sådan lidt ala "se på din mor og far, nu sover vi og det skal du også "

hvordan er humøret når din vågner om natten?

Anmeld

25. januar 2011

Fru Dinesen

Hun er i super godt humør .... med mindre hun bliver lagt i liften 

Problemet er bare jeg slet ikke får sovet hvis hun sover hele natten hos os ( hun laver virkelig mange natte hyggelyde når hun sover) 

og jeg er en af de mødre der vågner ved det mindste 

og selv om hun ligger i mellem os så sover hun stadig ikke Gaaabbb 

Hun er faktisk en lille teorist 

Anmeld

25. januar 2011

B&J

Jeg kan kun give dig en mega mega krammer og sige sådan havde vi desværre også med daniel til han næsten var 4 mdr tro mig vi var helt sorte under øjne.... og jeg sov næsten altid når han sov og sov på de meste underlige måder fordi jeg bare kig ud som et lys som jeg aldrig har prøvet før

Anmeld

25. januar 2011

Sofia24

Fru Dinesen skriver:

Hun er i super godt humør .... med mindre hun bliver lagt i liften 

Problemet er bare jeg slet ikke får sovet hvis hun sover hele natten hos os ( hun laver virkelig mange natte hyggelyde når hun sover) 

og jeg er en af de mødre der vågner ved det mindste 

og selv om hun ligger i mellem os så sover hun stadig ikke Gaaabbb 

Hun er faktisk en lille teorist 

Hmmm nå, ja det dur jo ikke så..... altså at ligge hende imellem jer...

men kan du sove når hun ligger i liften ved siden af Jer så? med de lyde hun laver?

jeg vågnede også let i starten, når han sagde den mindste lyd, men falder heldigvis hurtigt i søvn igen...

Anmeld

25. januar 2011

merle2010

sådan havde vi det osse da hun var deromkring.. men vi begyndte så, at putte hende kl 22.. hvis hun skreg, lod vi hende skrige i 5 min, tog hende så op, og hyggede lidt, og derefter puttede vi hende igen..'

hvis hun vågnede om natten, fik hun en tør ble en flaske, og så blev hun lagt igen.. hvis hun skreg, gjorde vi det samme som når vi lagde hende om aftenen.. tilsidst virkede det sku og hun sov igennem..

Vi har lige haft det samme problem med vores datter igen, men nu er hun altså 8 mdr.. vi lavede samme nummer, og nu sover hun igennem igen.. tror det er når der sker meget med deres udvilkling os.v. at det påvirker deres søvn..

men stor krammer til dig og held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.