Hvad gjorde antidepressiv medicin for dig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

591 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. januar 2011

Anonym trådstarter

Hvilke ændringer skete der med dig da du begyndte at tage dem?

Fik du mere overskud til at tage vasketøjet? Gøre rent? Lege med ungerne? Kunne du undvære middagsøvnen? osv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

TbCp

Jeg kunne klare at komme igennem mit studie og komme op af min seng om morgenen.

Jeg havde ikke barn på det tidspunkt da min verden kolapsede.

Har dog senere fået tilbagefald, mens jeg havde barn, og blev derfor sat op i dosis og kunne så igen komme igennem en hverdag som en glad, frisk mor med overskud, hvor jeg før var sur, træt og kortluntet.

Anmeld

25. januar 2011

Lullaby

Anonym skriver:

Hvilke ændringer skete der med dig da du begyndte at tage dem?

Fik du mere overskud til at tage vasketøjet? Gøre rent? Lege med ungerne? Kunne du undvære middagsøvnen? osv.

Kunne overskue mit liv.

Sov til gengæld skidt om natten pga hedeture der gennemvædede seng, dyne og mig men jeg kunne pludselig se lyset

Anmeld

28. januar 2011

mortil3trustrup

De gjorde sådan at jeg igen fik overskud. Jeg havde intet og sad bare og græd hele tiden. Kunne intet overskue bare sådan noget som at lave mad var en umulighed for mig. Men da jeg startede på disse piller gav det mig fornyet energi. Jeg havde mulighed for at sove om natten og klarer det jeg normalt ikke kunne overskue. Og jeg fik overskud til mine børn. Så dejligt.

Det er ikke et tabu at være nød til at tage sådanne piller i en periode det er blot en afklaring om at man behøver hjælp for at se lidt lysere på tingene.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.