lorte lorte amning..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

472 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. januar 2011

Magsen

Havde slet ikke troed at den her amning ville blive noget der var SÅ svært ?

når men det er nu egentlig lang tid siden jeg skrev at ''nu kunne jeg ikke mere'' og at jeg gerne ville stoppe (læs: måtte stoppe IK ville)

men det gjorde jeg ikke, jeg blev ved og ved .. Men nu GIDER hun bare slet ikke amme det ser ud som om det er fordi hun ikke kan se noget, når hun får flaske ligger hun helt stille og kigger rundt.. + det er en virkelig hård kamp at få hende til at ligge stille imens hun bliver ammet & så ''bider'' hun overnikøbet men min mælk forsvinder langsomt.. og vi er nu nede på at jeg giver hende KUN fra mig om morgenen/natten, ellers så får hun enten kun flaske eller suppleret ..

Når.. en lille øv opdaterin fra mig.. tror jeg har KÆMPET min kamp nu!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

quar20

Maggieh skriver:

når men det er nu egentlig lang tid siden jeg skrev at ''nu kunne jeg ikke mere'' og at jeg gerne ville stoppe (læs: måtte stoppe IK ville)

men det gjorde jeg ikke, jeg blev ved og ved .. Men nu GIDER hun bare slet ikke amme det ser ud som om det er fordi hun ikke kan se noget, når hun får flaske ligger hun helt stille og kigger rundt.. + det er en virkelig hård kamp at få hende til at ligge stille imens hun bliver ammet & så ''bider'' hun overnikøbet men min mælk forsvinder langsomt.. og vi er nu nede på at jeg giver hende KUN fra mig om morgenen/natten, ellers så får hun enten kun flaske eller suppleret ..

Igen kan jeg kun sige du søde..

EN GOD MOR SIDDER IKKE I BRYSTERNE...!! Du har kæmpet din kamp nu, og se fremad nu..

KÆMPE kram fra mig

Anmeld

25. januar 2011

Magsen

quar20 skriver:

Igen kan jeg kun sige du søde..

EN GOD MOR SIDDER IKKE I BRYSTERNE...!! Du har kæmpet din kamp nu, og se fremad nu..

KÆMPE kram fra mig

Tak søde

Anmeld

25. januar 2011

quar20

Maggieh skriver:

Tak søde

Ta det ikke som et nederlag.. det gjorde jeg med Tino og nøj jeg græd HVERGANG jeg gav ham flaske..!! Men fandt hurtigt ud at jeg fik en glad baby og hellere det end at kæmpe i flere timer og døgn og uger for at det skal lykkes med amningen...!

Så du får lige endnu en KÆMPE krammer

Anmeld

25. januar 2011

Cris

Maggieh skriver:

Ja, amning kan være en kamp, men nogle gange er det pga vi ikke forstå nok, hvad der sker og der er ikke så meget hjælp. Nu ved jeg ikke, hvad problemet var med jer... Men du kan finde masser af god råd og nogle kloge damer hos ammenet.dk  som har reddet min amning dengang! Jeg har nu ammet min den store længe og jeg ammer stadig den lille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.