Ønsker til barnedåb.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

724 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. januar 2011

Diana...

Hej Alle sammen. 

Hvad ønsker i jer til barnedåben? 

Jeg er helt lost for ideer alt det jul og Lucas fødselsdag osv det er så mange ønsker jeg skal finde hele tiden grr. 

Så Hvad ønsker i jer. 

Og laver i selv indbydelserne eller hvor finder i dem henne? 

VILD at vi nu er nået til barnedåbs planlægning. Vi skal holde det d. 14 maj. 

Knus Diana

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

Kit

Jeg har tænkt mig at prøve "Foto på lærred", der også har profil herinde på sitet. Synes det ser godt og nemt ud. Og så er det ikke mega dyrt. Tror simpelthen ikke jeg orker at lave dem selv med klippe klister, udstikker og bånd. Det gjorde jeg ellers til vores bryllup.

http://www.foto-paa-laerred.dk/19844079

Vi planlægger også dåb herhjemme, men venter lige med invitationerne til bebs er kommet ud. Vi skal holde d. 27. marts og jeg glæder mig.

Kit, 39+2

Anmeld

25. januar 2011

AnneBJ

Jeg regner med selv at lave invitationer Men venter lige til han er ude den lille fis. Vi regner med at skulle holde sidst i juni.

Indtil videre ønsker vi os (jeg skriver ned løbende når jeg kommer i tanke om større ting)

Juniordyne

Hynde til Trip Trap stol

Sebastians bedste børnesange CD + bog

Legetøj (skal udspecificeres)

Sengetøj til juniordyne

Penge til børneopsparing

Ole Lund-Kirkegaard bøger

Alberte (Windings) sangbøger

Duplo

Gavekort til fotografering i Kolding

Piet Hein bordflagstang

Anmeld

25. januar 2011

piadas

Jeg gør lige som Anne og skriver ned løbende, når jeg kommer i tanke om noget. Foreløbig ser ønskesedlen således ud (og det er en blanding af barsels- og dåbsønsker):

Legetøjsting til at hænge på barnevognen

Slaskebamser som er gode at sutte på når tænderne er på vej

Legetøj (vi har intet babylegetøj)

Dåbstavle

Fødselsdagsflag i sølv

Bestik

Smykker + smykkeskrin

Trip trap stol + tilbehør

Hovedpude

Gips til at tage aftryk af fødder og hænder

Jeg ved ikke lige med invitationerne endnu - altså om jeg laver dem selv. Det kommer nok an på, hvor nem hun. Hvis jeg har overskud til det, gør jeg det, for jeg elsker at lave sådan noget.

Vi er rimeligt pressede med barnedåb herhjemme for dåbskjolen er meget lille. Vi holdt barnedåb for de to store, da de var 1½ måned gamle, så der bliver lidt planlægning, når først hun er født!

Anmeld

25. januar 2011

Marco2

Åh ja  den barenedåb. Vi snakkede lidt om den igår. 

Vi vil ikke holde det hjemme så vi er jo lidt pressede af alle konfirmationerne. Men skal jo ikke lægge det på en bestemt dag så at vi kan få et sted der er lækkert er vigtigere for os end dagen. Men vi har da en familiedåbskjole hun skal i, men så må der syes et stykke i ryggen hvis hun bliver for stor.

Mht invitationerne laver jeg dem selv. Jeg er jo grafisk designer, så det tror jeg ligesom forventes 

Men vi mangler jo ligesom en meget essentiel ting i dåbsplanlægningen og det er jo navnet... Det bliver nok lidt svært uden det …

Mht ønsker bum bum bum …

• TripTrap stol
  • Pusletaske (skal specificeres når jeg finder The One.
  • Tæppe og malerier til værelset
  • Gåvogn
  • Nupser lige flag og smykker fra Pia

Synes virkelig det er svært for vi har jo nærmest alt når vi har en pige i forvejen. Så jeg må lade mig inspirere af Jer andre 

AG

Anmeld

25. januar 2011

Sofia

Jeg ved ikke helt om de ønsker jeg har skrevet ned kommer til at gøre det ud for barselsønsker eller ønsker til barnedåb, men her kommer ønskerne, så kan du se om du kan bruge dem:

1. Trip Trap stol i valnød + hynde

2. Bæresele

3. Skråstol

4. Legetøj fra Sebra

5. Tøj, størrelse 56 og op efter

6. Ugle puslehynde

7. Juniordyne og betræk dertil

8. Æsker fra Decorate

9. Uro

10. Lampe til over sengen (gerne en svampelampe)

Anmeld

25. januar 2011

piadas

Marco2 skriver:

Vi vil ikke holde det hjemme så vi er jo lidt pressede af alle konfirmationerne. Men skal jo ikke lægge det på en bestemt dag så at vi kan få et sted der er lækkert er vigtigere for os end dagen. Men vi har da en familiedåbskjole hun skal i, men så må der syes et stykke i ryggen hvis hun bliver for stor.

Mht invitationerne laver jeg dem selv. Jeg er jo grafisk designer, så det tror jeg ligesom forventes 

Men vi mangler jo ligesom en meget essentiel ting i dåbsplanlægningen og det er jo navnet... Det bliver nok lidt svært uden det …

Mht ønsker bum bum bum …

• TripTrap stol
  • Gåvogn

Synes virkelig det er svært for vi har jo nærmest alt når vi har en pige i forvejen. Så jeg må lade mig inspirere af Jer andre 

AG

Hmm, det der navn der!! Hvad med at spørg Falck-redderne imorgen?! Det kan jeg jo være, en af dem har en datter med et sødt navn eller en god ide til et navn?!!

Anmeld

25. januar 2011

Diana...

Marco2 skriver:

Mht ønsker bum bum bum …

• TripTrap stol
  • Gåvogn

AG

Vi skal heller ikke holde det hjemme vi skal holde det på sjælland og da vi ikke er fra byen kommer man jo heller ikke i første række ang bookning i kirke osv så vi skal være tidligt ude, så jeg har fået booket både kirke og forsamlings hus idag så det er jo bare rart så det på plads. 

Ja se det med kjolen havde jeg ikke lige tænkt på hun er jo en måned ældre end Lucas når hun skal døbes nå vi må håbe hun ikke vokser lige så hurtigt som Lucas gjorde, han var jo bare ikke baby særlig længe 

Uhh er det et kort du gider vise frem 

Knus Diana

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.