Falckredderne kommer på besøg :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

845 visninger
12 svar
0 synes godt om
25. januar 2011

Marco2

Er lige blevet ringet op af Falck, der ville høre om de to reddere der var med ved min fødsel må komme forbi og hilse på den bette og give en buket blomster. Det er åbenbart tradition når de har "haft en finger med i spillet" som han sagde. Ham jeg talte med fortalte at de jo ikke var fædre til barnet men de var godt nok kommet stolte tilbage til stationen og havde fortalt om fødslen.

Så vi får besøg af vore fødselshjælpere imorgen. Det bliver fint lige at få snakket med dem.

AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

Sofia

Hvor hyggeligt

Anmeld

25. januar 2011

Diana...

Ej hvor hyggeligt. Det synes jeg sgu er fint de gør sådan. 

Anmeld

25. januar 2011

AnneBJ

Ej hvor hyggeligt! Jeg har boet sammen med en Falckredder engang, og de ELSKER de der fødsler. Det er noget af det største, hvis man får lov at opleve det, og der er misundelse på stationen når de vender tilbage, og statussen hænger faktisk ved ret længe, fordi det er så få der oplever det!

Skal lillepigen ikke snart hedde noget?

Anmeld

25. januar 2011

Angelspot

Ihh hvor en fin gestus, det var da en rigtig flot tradition Hvor er det egentlig fornemt, man må vel have en fornemmelse af at det burde være dem der fik blomsterne, hehe

Og så er besøg af Falckmænd jo aldrig af vejen, GG

Anmeld

25. januar 2011

piadas

Neeej, hvor FEDT! Det bliver da helt vildt sjovt at gense dem!

Og sjovt, det du skriver, Anne - det kunne jeg godt forestille mig, der var lidt prestige i, for som jeg også har skrevet i et andet indlæg, er det nok ikke hverdagskost for en Falck-redder at være med til en fødsel!

Husk nu at tage billeder, til når I skal i Ude & Hjemme!

Anmeld

25. januar 2011

mathildemb

Ej hvor hyggeligt Blev helt rørt, da jeg læste det, men er vist også lidt ekstra hormenel idag

Jeg kan godt forestille mig, at det må være en stor begivenhed for dem at være en del af (og samtidig har de garanteret været dødnervøse- måske er var det første og eneste gang, de kommer til at deltage i en fødsel) , og det er da en vildt god tradition de har, at komme tilbage lidt tid efter og få ordentligt afrundet. Det har garanteret fyldt rigtig meget hos dem begge.

Super hyggeligt

Anmeld

25. januar 2011

Lene76

hehe hvor fedt, det er altså hellere ik så tit at det er det de kommer ud til, så når det endelig er noget godt så kan jeg godt forstå de lige vil forbi igen

Anmeld

25. januar 2011

PeruBaby

Fedt at de kommer ud til jer! Håber at det bliver en hyggelig oplevelse for jer alle. Og så glæder vi os til at læse din FB Den er helt sikker spændende og anderledes...

Anmeld

25. januar 2011

DK

Hvor fedt at de kommer!! Det er da bare helt kanon!! Du må lige få taget nogle billeder som vi kan se bagefter!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.