spædbørn og opkast.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

842 visninger
2 svar
0 synes godt om
25. januar 2011

Diana...

Hej.

Jeg har været syg de sidste 2 dage med voldsom diare og opkast, jeg spurgte så læge ang Nadia for hun bliver jo ammet om jeg skulle være nervøs, men det skulle jeg ikke for jeg danner et antistog mod det så der skulle meget til før hun ville blive smittet. MEN her til morgen har hun så kastet op  Hun er ikke engang 14 dage gammel og vejer 3240 g hun er jo lille kan hun overhoved tåle og være syg på den måde  Jeg har selv tabt mig VOLDSOMT meget i disse dage. 

Jeg ved hvad jeg skal gøre med mig selv om min søn osv når man er syg på den måde, men jeg ANER ikke hvad jeg skal gøre med sådan en lille størrelse men skal jo helst holde sig fra mælkeprodukter når man er syg med maven og her ammer jeg hende jo selvfølgelig da det det eneste hun må få. 

Er der nogen der har prøvet at have sådan en lille størrelse der er syg på den måde hvad gjorde i? 

Knus en nervøs Diana

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

iris-mor

Åh nej stakkels dig/jer.

Jeg tror jeg ville forsøge mig med læge eller sp igen. Tænk hvis det er alvorligt.

Er det fordi den lille hoster så meget at hun kaster op??

ida

Anmeld

25. januar 2011

Diana...

iris-mor skriver:

Åh nej stakkels dig/jer.

Jeg tror jeg ville forsøge mig med læge eller sp igen. Tænk hvis det er alvorligt.

Er det fordi den lille hoster så meget at hun kaster op??

ida

Nej jeg tror hun har fået en gang omgangs syge som jeg. Jeg skal selv til lægen idag så der kommer hun lige med til et tjek. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.