Om søvn..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2011

Nadia&Daniel

SussieThyssen skriver:

Vil da sige at det lyder fornuftigt...hvis du så også får den daglige rytme kørt ind, så skulle det hele hænge sammen.

Vil virkelig gør et forsøg - for synes selv jeg mangler en dagsrytme til hende (både for hendes og min skyld)..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

SussieThyssen

Nadia&Daniel skriver:

Vil virkelig gør et forsøg - for synes selv jeg mangler en dagsrytme til hende (både for hendes og min skyld)..

Ja prøv ad..ellers tag en snak med SP

Anmeld

25. januar 2011

Nadia&Daniel

SussieThyssen skriver:

Ja prøv ad..ellers tag en snak med SP

Hun sover nu - så forskyder lige tidsplanen i dag, men starter imorgen, og ser hvad hun siger til den nye rytme, og så tager vi den derfra

Anmeld

26. januar 2011

Nadia&Daniel

SussieThyssen skriver:

Hvis du kan fange hende en dag, hvor hun starter morgenen kl 7 så får hun morgenmad og hygger til fx kl 9 halv 10, og så lægger du hende ud og sove.
Du vækker hende igen senest halv 12-12. Frokost, hygge, lege mv og så ud igen om omkring halv 2 sove til senest 4. op lege hygge, måske en halv times powernap men ellers aftensmad og i seng.
En god ide er et godt bad inden sovetid, det gør dem dejligt trætte og døsige.
Og så i seng til senest kl 19.
Prøv dig lidt frem

Øv øv øv - det lykkes ikke helt Laura faldt i søvn - powernap på 30 min. kl. 18 og kunne ikke falde til ro før klokken var lidt i 12

Hun tog små lur i vuggen, men vågende grædende op

Prøver igen i dag..

Anmeld

26. januar 2011

Mi

God søvn alver mere god søvn Hun kan ikke som sådan sove for meget, og du kan kun forsøge at skabe en soverytme for hun er jo ikke så gammel endnu. Vores pige kunne vi overhovedet ikke ligge til at sove før ved midnatstid da hun var i Lauras alder. Men hvis du kan styre hendes rytme lidt, så prøv da det. Jeg er dog MEGET imod at vække et sovende spædbarn, med mindre det absolut er nødvendigt. Det får man altså sjældent noget godt ud af.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.