Graviditets symptomer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

791 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. januar 2011

Anonym trådstarter

Hej alle i kvikke kvinder herinde.. 

Jeg går lidt rundt og har en mistanke til jeg evt kunne være gravid, men jeg har dog først test dag om en uge.. 

Imellem tiden er jeg begyndt med at få frygtelig ondt i lenden..?? Og haft sådan lidt men.smerter et par dage efter æl.. 

Er der mon nogen af jer der har haft de samme symptomer ved en graviditet i starten?? El er det bare ren indbildning??

Jeg vælger at være ano, da der er nogen på siden der kender mig.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

Pullemulle

Anonym skriver:

Jeg går lidt rundt og har en mistanke til jeg evt kunne være gravid, men jeg har dog først test dag om en uge.. 

Imellem tiden er jeg begyndt med at få frygtelig ondt i lenden..?? Og haft sådan lidt men.smerter et par dage efter æl.. 

Er der mon nogen af jer der har haft de samme symptomer ved en graviditet i starten?? El er det bare ren indbildning??

Jeg ved desværre ikke om det er symptomer på graviditet eller ren indbildning.

Jeg står selv i helt samme situation og har testdag på lørdag den 29. Jeg har haft/har lidt kvalme, stikkende fornemmelse i maven (lidt under navlen), ømme bryster og konstant ædeflip. Håber virkelig jeg er gravid, for ellers har jeg ingen undskyldning for alt det slik jeg har proppet i hovedet

Jeg følger spændt med

Anmeld

27. januar 2011

Anonym trådstarter

Ihh altså er der ingen der har en ide til om det kan være gravid.symp.?

Nu er jeg også begyndt at få niv i underlivet.. Det er virkelig underligt, for det er bare blevet værre de sidste par dage..

Hjælp hjælp..

Anmeld

28. januar 2011

britze

Anonym skriver:

Ihh altså er der ingen der har en ide til om det kan være gravid.symp.?

Nu er jeg også begyndt at få niv i underlivet.. Det er virkelig underligt, for det er bare blevet værre de sidste par dage..

Hjælp hjælp..

du kan jo gå ind og kigge på de artikler som der er skrevet her på baby.dk... der er en hel liste over gravisitetssymptomer, men tror nu ikke at du ville få ondt i lænden, hvis du kun lige er blevet gravid, men kan jo ikke vide det..

Anmeld

28. januar 2011

britze

Pullemulle skriver:

Jeg ved desværre ikke om det er symptomer på graviditet eller ren indbildning.

Jeg står selv i helt samme situation og har testdag på lørdag den 29. Jeg har haft/har lidt kvalme, stikkende fornemmelse i maven (lidt under navlen), ømme bryster og konstant ædeflip. Håber virkelig jeg er gravid, for ellers har jeg ingen undskyldning for alt det slik jeg har proppet i hovedet

Jeg følger spændt med

tror ikke at du vil få ædeflip, stort set før ægget har sat sig fast..

Anmeld

28. januar 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Altså jeg testede positiv i forgårs, og jeg får periodevis noget, som føles som ret slemme mens-smerter i underliv/læn, som lige varer 5 minutter og så går væk igen. Det skulle vidst være livmoderen eller nogle ledbånd dernede, der giver sig. Men det KAN jo også være mens-smerter! Men ja, jeg har prøvet det, og hver gang jeg fik smerterne tænkte jeg: "Øv, nu kommer min mens", men det gjorde den bare ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.