Til Jer som havde Jeres baby med til kiropraktor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

575 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. januar 2011

TineA

Jeg lavede en afstemning den anden dag for at se hvor mange af Jer der havde haft/ ville tage Jeres bebser til kiropraktoren.

Og nu vil jeg gerne høre hvad kiropraktoren "gjorde ved" Jeres børn og hvorfor tog I dem med?

Tine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

Rosa

Kolik - og hun skød ham i ryggen med en lille pistol 

Anmeld

24. januar 2011

Trolde_mor

Har haft Kian afsted 3 gange.

Vi tog ham til kiropragter pga. skæv hofte, den sagde han dog ville gå i sig selv, og sagde at der var noget med nakken. Han køre hans hoved fra side til side og så skråt op til hver side og så så han ellers på ryggen hvor ret han var og det var det...

Tog maks. 3 min.

Anmeld

25. januar 2011

TineA

Rosa skriver:

Kolik - og hun skød ham i ryggen med en lille pistol 

Uh, det lyder voldsomt Men min veninde sagde godt nok, at hun også havde prøvet den der pistol og det virkede!

Anmeld

25. januar 2011

TineA

Trolde_mor skriver:

Har haft Kian afsted 3 gange.

Vi tog ham til kiropragter pga. skæv hofte, den sagde han dog ville gå i sig selv, og sagde at der var noget med nakken. Han køre hans hoved fra side til side og så skråt op til hver side og så så han ellers på ryggen hvor ret han var og det var det...

Tog maks. 3 min.

Okay, og han rykkede bare hovedet stille fra siden til siden eller hvordan?

Anmeld

25. januar 2011

Trolde_mor

W010910 skriver:

Okay, og han rykkede bare hovedet stille fra siden til siden eller hvordan?

Ja,og så bare så hans hage kom helt om til skulderen i hver side...

Anmeld

25. januar 2011

Thereseh

W010910 skriver:

Jeg lavede en afstemning den anden dag for at se hvor mange af Jer der havde haft/ ville tage Jeres bebser til kiropraktoren.

Og nu vil jeg gerne høre hvad kiropraktoren "gjorde ved" Jeres børn og hvorfor tog I dem med?

Tine

Min mor havde mig med til kiropraktor, da jeg var lille og gik i behandling i et års tid. Jeg led af svær astma, og fik voldsomme mængder medicin hver dag. 

Kiropraktoren konstaterede skævhed, og fik mig rettet i bækken og ryg. 

Lægerne pillede i takt med jeg fik behandlinger, medicinen fra mig, og til sidst var det kun til akut brug jeg fik medicin. Mit sidste anfald havde jeg som 3 årig. 

Jeg vil ikke sige at kiropraktorer kan hjælpe alle astmabørn, men mig hjalp han og det er jeg evigt taknemmelig for 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.