træt af barsel.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.741 visninger
13 svar
0 synes godt om
24. januar 2011

esrt

Hej alle sammen.

Jeg er alene ung mor, og er ved at være træt af at gå på barsel, og frygter depression. Nogen der har gode idéer (udover kage bagning) til hvad man kan bruge dagene på..

tak på forhånd!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

Lolli

Uh, jeg er super god til at finde på ting at lave. Har altid for lidt tid til at nå alt det jeg gerne vil. Forslag:

Har dit lokale fitnescenter ikke et "mor-hold" hvor baby kan være med?

Eller hvad med en ugentlig dag i svømmehalen med den lille?

Vores bibliotek har sådan noget musikalsk værksted en gang imellem hvor man kan komme og synge og spille. Også med de helt små. Måske der er noget lignende hos dig?

Så er der fx. babyrytmik. Dem der der udbyder forskellige kurser rundt omkring har vist sådan noget.

Jamen, jeg kunne sikkert finde mange flere.  

Anmeld

24. januar 2011

Mira0911

Da jeg var på barsel med min datter, blev jeg også træt af det til sidst.. Jeg trængte til at komme ud blandt mennesker... 

Er du nedtrykt og ked af det hele tiden? 

Anmeld

24. januar 2011

Linemaria90

- flytte til norden og bruge noget tid med mig

- babysvømning

- biblioteket har noget babyhalløjsa en gang om ugen

- holde et "møde" med nogle søde piger herindefra

kan godt selv huske at vinteren var den trælse tid. men nu kommer foråret og sommeren snart, og så kan i komme lidt mere ud. til stranden med  nogle venner osv gå nogle gode ture med oskar og en veninde, træne lidt måske

Anmeld

24. januar 2011

esrt

nej det er jeg ikke.

det er i perioder, så kommer der lige en tanke som gør mig lidt depri. Men det skulle jo helst ikke bliver værre.

Og tak for råd!

Anmeld

24. januar 2011

Mira0911

esrt skriver:

nej det er jeg ikke.

det er i perioder, så kommer der lige en tanke som gør mig lidt depri. Men det skulle jo helst ikke bliver værre.

Og tak for råd!

For mig tyder det ikke på du har en depression... Nu er jeg ikke læge, så det kan jeg slet ikke svare på... 

Hvis du mener du har det, synes jeg du skal tage et smut forbi din læge og få snakket... 

Anmeld

24. januar 2011

esrt

Linemaria90 skriver:

- flytte til norden og bruge noget tid med mig

- babysvømning

- biblioteket har noget babyhalløjsa en gang om ugen

- holde et "møde" med nogle søde piger herindefra

kan godt selv huske at vinteren var den trælse tid. men nu kommer foråret og sommeren snart, og så kan i komme lidt mere ud. til stranden med  nogle venner osv gå nogle gode ture med oskar og en veninde, træne lidt måske

Jeg skriver næsten gang jeg er i Aalborg igen

regner med 14 dage igen nemlig og når Rasmus er på arbejde, er der ingen hindring for ikke at mødes

Anmeld

24. januar 2011

Linemaria90

esrt skriver:

Jeg skriver næsten gang jeg er i Aalborg igen

regner med 14 dage igen nemlig og når Rasmus er på arbejde, er der ingen hindring for ikke at mødes

lyder godt

Anmeld

24. januar 2011

morethanperfect

esrt skriver:

Hej alle sammen.

Jeg er alene ung mor, og er ved at være træt af at gå på barsel, og frygter depression. Nogen der har gode idéer (udover kage bagning) til hvad man kan bruge dagene på..

tak på forhånd!

Jeg laver dette :

Tirsdag formiddag : mor/baby zumba

Tirsdag eftermiddag : babysvømning

Torsdag : mødregruppe ..

Jeg forstår dig godt , og det kan godt blive nogle lange dage engang i mellem , men jeg prøver og nyde den første tid jeg har med ham .. Den kommer ikke igen  

Anmeld

24. januar 2011

Pinkrose

morethanperfect skriver:

Jeg laver dette :

Tirsdag formiddag : mor/baby zumba

Tirsdag eftermiddag : babysvømning

Torsdag : mødregruppe ..

Jeg forstår dig godt , og det kan godt blive nogle lange dage engang i mellem , men jeg prøver og nyde den første tid jeg har med ham .. Den kommer ikke igen  

Hvor går du til zumba henne ? kunne vildt godt tænke mig at starte op når kroppen er parat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.