Jeg vælger at være ano i dag, da der muligvis er en eks der læser med, men håber virkelig i vil hjælpe.
Sagen er den at min søn på 7 år lige at startet med at have 7/7 ordning dvs han bor en uge hos os hver.
Jeg har nu fundet ud af at hans far har tilmeldt ham svømning UDEN min tilladelse og viden (jeg har den fulde forældremyndighed) derudover må min søn ikke have sit tøj på hjemme fra mig så den første dag han kommer ud til sin far bliver han som det første afklædt fra top til tå + smidt i bad.
Derude må han ikke have sin jakke på som jeg har købt til ham, får andre sko på, andet tøj på, anden madkasse samt drikke dunk og hans far har selvfølgelig også købt nogle andre sutsko til SFO.
Hans far har det med at behandle vores søn som værende mindre end han er feks skal han stadig have ble på om natten hvilket han ikke har haft hos mig i flere år, han må ikke selv smørre sin mad eller selv skærer den ud med kniv/gaffel (den er skåret i bidder for ham) ikke selv gå på WC ude i byen osv osv.
Med hensyn til svømningen syntes jeg jo det er lidt syndt han kun må/kan deltage hver 2. gang og jeg ville da med glæde lade ham deltage i mine uger, men den mulighed får jeg ikke og syntes ikke bare han kan tillade sig at tilmelde ham uden min tilladelse og er det mon lovligt?
Med hensyn til de andre ting er jeg virkelig bange for min søn bliver ødelagt af at leve i to verdener hvor han hele tiden skal omstille sig i så høj grad.
Hvad syntes i, er det bare mig eller ville i mene vores søn er godt på vej til at blive psykisk ødelagt?
Håber i vil hjælpe
Tak fra ano
Anmeld