Møde på Lolland med/uden børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

430 visninger
2 svar
0 synes godt om
24. januar 2011

Marie1

Hej allesammen.

Vi er et par stykker der har besluttet os for at mødes hos mig på Lolland lørdag den 5/2 kl. 10-12 og vi vil meget gerne invitere alle andre interesserede med..  Man bestemmer selv om man tager sit barn med/sine børn med hvis man altså har nogen. For os handler det mest om at møde nogle nye mennesker og måske derigennem få en ny veninde eller to..

Vi håber rigtig meget på at der er nogle flere lolland folk der har lyst til at være med, også selvom det er en lørdag..

Så skynd jer at skriv og tilmeld jer - det vil blive noget med at vi tager lidt med hver især..

Kærlig hilsen

Karina.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2011

Gittemor09

Marie1 skriver:

Hej allesammen.

Vi er et par stykker der har besluttet os for at mødes hos mig på Lolland lørdag den 5/2 kl. 10-12 og vi vil meget gerne invitere alle andre interesserede med..  Man bestemmer selv om man tager sit barn med/sine børn med hvis man altså har nogen. For os handler det mest om at møde nogle nye mennesker og måske derigennem få en ny veninde eller to..

Vi håber rigtig meget på at der er nogle flere lolland folk der har lyst til at være med, også selvom det er en lørdag..

Så skynd jer at skriv og tilmeld jer - det vil blive noget med at vi tager lidt med hver især..

Kærlig hilsen

Karina.

Gitte og sofie kommer : vi kan tage frugt med (gerne mere)

Anmeld

28. januar 2011

Marie1

Super..

Jeg sørger for noget kaffe og the ihvertfald - det er nemmest at det er mig når jeg lægger hus til.. Sørger også gerne for noget mere, men lad os lige se om ikke vi måske kunne få flere med - ikke at jeg tror det desværre, men håber.. hehe..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.