Uh som snakken går...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.290 visninger
12 svar
0 synes godt om
24. januar 2011

Mira0911

Mange synes min mave vokser enormt hurtigt.. Det gør den også.. Jeg er ikke så langt henne endnu... 

Men snakken går på, at de tror jeg er i gang med en "Mary"... 

Der er mange tvillinger på min fars side.. Min fætter og kusine er tvillinger... 

Ja alle siger at de tror det bliver tvillinger denne gang.... 

Allan er sikker på det bliver en dreng... Jeg er sikker på det bliver en pige.... Altså det er lige meget hvad køn det er der kommer, bare det er sundt og rask! 

Jeg selv har lidt blandet følelser omkring tvillinger. Hvis det skulle blive det, tager vi det med og som en oplevelse og med masser af nye udfordringere... 

Har I en anelse om hvad I venter eller drømmer I jer til det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

Carina1977

MoarJ skriver:

Mange synes min mave vokser enormt hurtigt.. Det gør den også.. Jeg er ikke så langt henne endnu... 

Men snakken går på, at de tror jeg er i gang med en "Mary"... 

Der er mange tvillinger på min fars side.. Min fætter og kusine er tvillinger... 

Ja alle siger at de tror det bliver tvillinger denne gang.... 

Allan er sikker på det bliver en dreng... Jeg er sikker på det bliver en pige.... Altså det er lige meget hvad køn det er der kommer, bare det er sundt og rask! 

Jeg selv har lidt blandet følelser omkring tvillinger. Hvis det skulle blive det, tager vi det med og som en oplevelse og med masser af nye udfordringere... 

Har I en anelse om hvad I venter eller drømmer I jer til det? 

Nogen bliver jo hurtigt store  min mave er også blevet større, men jeg er ret sikker på at det er fordi maven er oppustet

Min fornemmelse siger mig at det er en pige jeg venter mig....men måske det bare er ønsketænkning hehe

Uanset hvad, så vil jeg blive overlykkelig. Kønnet kan jo sådan set være ligegyldigt, når bare man får et sundt og raskt barn i sidste ende

Anmeld

24. januar 2011

Mira0911

Carina1977 skriver:

Nogen bliver jo hurtigt store  min mave er også blevet større, men jeg er ret sikker på at det er fordi maven er oppustet

Min fornemmelse siger mig at det er en pige jeg venter mig....men måske det bare er ønsketænkning hehe

Uanset hvad, så vil jeg blive overlykkelig. Kønnet kan jo sådan set være ligegyldigt, når bare man får et sundt og raskt barn i sidste ende

Jeg kan slet ikke mærke noget oppusthed i maven, når jeg slapper helt af i maven, er den som en gravid mave.. Inden jeg testede positivt, var maven normal flad, som før jeg blev gravid med Julie.. 

Anmeld

24. januar 2011

Carina1977

MoarJ skriver:

Jeg kan slet ikke mærke noget oppusthed i maven, når jeg slapper helt af i maven, er den som en gravid mave.. Inden jeg testede positivt, var maven normal flad, som før jeg blev gravid med Julie.. 

Jeg ved bare jeg har luft i maven.....det er der vist ingen tvivl om  jeg ved så ikke om det hele skyldes at jeg er oppustet. Jeg kan i hvert fald kun passe et enkelt par af mine bukser nu, og det var endda nogen der var for løse før

Da jeg ventede Mark, kunne man først se at jeg var gravid ca. 1 måned før jeg fødte. Folk troede ikke rigtig på mig, når jeg fortalte dem at der ikke var så forfærdelig længe til at jeg skulle føde.

Men altså maven må godt vente med at komme til foråret, for ellers kan jeg jo ikke passe min vinterjakke hehe

Men du får jo at se til nakkefolds scanningen om der er 1 eller 2

Anmeld

25. januar 2011

Mira0911

Carina1977 skriver:

Jeg ved bare jeg har luft i maven.....det er der vist ingen tvivl om  jeg ved så ikke om det hele skyldes at jeg er oppustet. Jeg kan i hvert fald kun passe et enkelt par af mine bukser nu, og det var endda nogen der var for løse før

Da jeg ventede Mark, kunne man først se at jeg var gravid ca. 1 måned før jeg fødte. Folk troede ikke rigtig på mig, når jeg fortalte dem at der ikke var så forfærdelig længe til at jeg skulle føde.

Men altså maven må godt vente med at komme til foråret, for ellers kan jeg jo ikke passe min vinterjakke hehe

Men du får jo at se til nakkefolds scanningen om der er 1 eller 2

Det kunne da godt tyde på luft i maven du har... 

Ih ja det bliver spændende og se hvor mange der gemmer sig derinde... 

Anmeld

25. januar 2011

akskovmose

Hejsa.. Det er dit andet barn kan jeg se, der kommer maven hurtigere frem, også med sådan en hast at man tror der er 2, sådan har den gjort hos mig ved både mit 2. og 3. barn, er spændt på hvordan det sker her ved 4. barn.. 

Men man kan jo aldrig vide, måske er der 2 

ak 

Anmeld

25. januar 2011

Mira0911

akskovmose skriver:

Hejsa.. Det er dit andet barn kan jeg se, der kommer maven hurtigere frem, også med sådan en hast at man tror der er 2, sådan har den gjort hos mig ved både mit 2. og 3. barn, er spændt på hvordan det sker her ved 4. barn.. 

Men man kan jo aldrig vide, måske er der 2 

ak 

Jep.. Syntes det er vildt allerede.. Altså så tidligt... 

Anmeld

26. januar 2011

nahoje

Min mave er ikke særlig stor, men jeg kan da se en lille bule. Jeg har været til tidlig scanning, så jeg ved at der "kun" er en. Jeg tror måske det er en pige, men man kan jo aldrig vide. Glæder mig til jeg skal til terminsscanning på fredag. For jeg ved faktisk ikke rigtig hvor langt henne jeg er.

Anmeld

26. januar 2011

Nille-pigen

jeg er gravid med vores første og jeg kan ane en bule som ikke var der før graviditeten. vi ved endnu ikke om det er tvillinger, men det håber vi at finde ud af her til skanningen den 7/2, så nu må vi se... 

for tvillinger ligger i store mængder i både min familie og i rasmus' familie og han er selv enægget tvilling, så vi har øget chancer

min mor er overbevist om at der kommer to og jeg ville egentlig heller ikke have noget imod det, for viste jo at der var en god sansynlighed... 

Anmeld

27. januar 2011

Mira0911

nahoje skriver:

Min mave er ikke særlig stor, men jeg kan da se en lille bule. Jeg har været til tidlig scanning, så jeg ved at der "kun" er en. Jeg tror måske det er en pige, men man kan jo aldrig vide. Glæder mig til jeg skal til terminsscanning på fredag. For jeg ved faktisk ikke rigtig hvor langt henne jeg er.

Det bliver spændende... 

Også rart at få sat den faste termin... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.