Samvær ved faren

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

434 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. januar 2011

Anonym trådstarter

Jeg har en dreng der har svæt ved at rumme en masse ting i sit hoved, og der hvor han bliver passet, tager de også højde for det og giver ham pladsen når han har brug for det.

Nu er vi begyndt at han skal til sin far, og vi starter med at jeg er med nogle gange. Da vi var dernede kunne jeg tydelig se at de ikke har pladsen til at han kan gå væk, trække sig når han har brug for det i sit hoved. Herhjemme går han ned på sit værelse eller sætter sig i et andet rum og leger.

De bor i en 2 værelses, og har et barn mere.

Han satte sig i et hjørne på et tidspunkt og det andet barn følger efter og min dreng siger h*n skal gå, nærmest råber det, hans far går også hen til ham, og ender med jeg må sige at de skal lade ham være.

De har simpelhen ikke pladsen til at han kan trække sig, og ved ikke hvad jeg skal gøre, har nævnt det kort for faren før, men han skubber dte bare væk. Og siger jeg gør det være en det er. Men det gør jeg ikke. Og ved ikke hvad jeg skal gøre. Ved hvor frustreret og ked af det han kan blive hvis han ikke kan koble af for sig selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

klmf

Kan næsten ikke se andet end at du må snakke med hans far igen og forklare ham meget udførligt, hvad der sker for jeres barn og så håbe han forstår. Men det er jo lidt svært når de bor i en 2-værelses, jeres dreng har jo også godt af at besøge sin far.

Anmeld

25. januar 2011

Talbutikken

Bare det at jeres søn sætter sig over i et hjørne burde være nok til at far tænkte sig om.. Men som Lochen skriver er det eneste du kan gøre er at tage en snak med far igen og prøve at forklare ham, hvor vigtigt det er for jeres søn, han skal have mulighed for at trække sig.

Du kan evt. bruge nogle papire fra stedet hvor han bliver passet, som kan bekraft det du siger, hvis du ligger inde med nogen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.