Anbefal en cykelhjelm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.561 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. januar 2011

Lise

Skal til at købe cykelhjelm til ungerne; Casper på 10-11 mdr og Simon på 3½ år. Men hvilke skal jeg købe? Der er jo en milliard hjelme at vælge imellem, og jeg aner ikke hvad jeg skal gå efter.. Som så mange gange før kiggede jeg på Tænks hjemmeside, men de har ikke testet børnehjelme siden juli 2007 - dog er de testede hjelme stadig på markedet, så der er lidt rettesnor.

Men hvad har i? Og er det godt eller skidt?

De har begge store hoveder - Casper 48 cm og Simon 53 cm (min studenterhue er 54 cm)  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

Tdittmann

Herhjemme har vi altid haft hjelme fra Kvickly mener de hedder  Cycletrack dem har vi været ganske godt tilfredse med.

Men ja det er en jungle

Anmeld

24. januar 2011

Lise

Tdittmann skriver:

Herhjemme har vi altid haft hjelme fra Kvickly mener de hedder  Cycletrack dem har vi været ganske godt tilfredse med.

Men ja det er en jungle

Tak for svar  Kan se at den bliver kåret til bedste køb i testen fra 2007. Måske man skulle se nærmere på den - den er jo lidt billigere end de andre, og tilsyneladende lige så god..

Er den både til babyer/småbørn og større børn?

Anmeld

24. januar 2011

Tdittmann

Lise skriver:

Tak for svar  Kan se at den bliver kåret til bedste køb i testen fra 2007. Måske man skulle se nærmere på den - den er jo lidt billigere end de andre, og tilsyneladende lige så god..

Er den både til babyer/småbørn og større børn?

ja, man kan finde dem på nettorvet.dk og har dem i flere størrelser - vi har haft den slags helt fra de har været små

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.