MD-scanning med uvirkelig nyhed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.599 visninger
11 svar
0 synes godt om
24. januar 2011

DianaM

Så var vi afsted til MD-scanning og alt så fint ud, mht. hvordan junior havde udviklet sig.

På spørgsmålet om hun skulle kigge efter køn, svarede vi ja. Jeg har igennem hele graviditeten ment at vi skulle have en pige mere, da vi faktisk kun er piger i min familie, men så sagde sygeplejersken der scannede, at vi skulle have en dreng denne her gang

Det skal jeg lige først vænne mig til. Jeg har lige siden vi var gravide med nr. 1 ønsket mig en dreng, lige netop pga. alle de piger i familien, men når det nu skal være, så er det endnu helt uvirkeligt.

Tror lige jeg skal fordøje det og så bliver jeg helt vild over, endelig at skulle have familiens første dreng og at vi skal have en af hver

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

SussieThyssen

DianaM skriver:

Så var vi afsted til MD-scanning og alt så fint ud, mht. hvordan junior havde udviklet sig.

På spørgsmålet om hun skulle kigge efter køn, svarede vi ja. Jeg har igennem hele graviditeten ment at vi skulle have en pige mere, da vi faktisk kun er piger i min familie, men så sagde sygeplejersken der scannede, at vi skulle have en dreng denne her gang

Det skal jeg lige først vænne mig til. Jeg har lige siden vi var gravide med nr. 1 ønsket mig en dreng, lige netop pga. alle de piger i familien, men når det nu skal være, så er det endnu helt uvirkeligt.

Tror lige jeg skal fordøje det og så bliver jeg helt vild over, endelig at skulle have familiens første dreng og at vi skal have en af hver

Hehe...det lyder fuldstændigt som da jeg skulle have Nickolai. Jeg var 100% sikker på at det var min 3. pige..og så var barnet udstyret med en tap...viiiildt!
I min familie var der også almindelig forbløffelse...det var den første dreng siden 1921, da min far blev født, så der var jo noget at leve op til LOL
Held og lykke med den lille purk

Kærligst
Sussie

Anmeld

24. januar 2011

4kløver

DianaM skriver:

Tillykke med drengen i maven

Anmeld

24. januar 2011

Sofia

Tillykke med din lille dreng. Jeg kender godt det med at man forestiller sig et bestemt køn - jeg har altid tænkt at jeg gerne ville have en pige, men jeg er sikker på der ligger en lille dreng i maven. Jeg tror nærmest ikke jeg vil tro på jordemoderen, hvis hun ved fødslen siger til mig det er en pige, jeg føler mig så sikker på det er en dreng!!

Anmeld

24. januar 2011

kate123

Ja vi har 2 piger og synes at det kunne være sjovt med en dregn denne gang, men at det egentligt var lige meget, synes også at det ville blive nemmere med endnu en pige...forestillede os nok diverse bølle drenge, som findes i fam....så da vi til MD.scanningen fik afvide at det nok blev en dreng, var det med blandede føleleser. Min mand tog det helt for givet at det så var en dreng. Hun kunne jo finde både pung og lille tap....meeeeeen jeg derimod havde det helt underligt med den meddelelse...jeg var sikker på at det var en pige...enden blev at jeg 14 dage senere fik en kønsscanning og her viste det sig så, meget tydeligt, at det var en pige... så nu står det på lysserødt, og så må vi håbe at vi ikke endnu engang bliver overraskede

Blev bare lige nød til at dele det med jer...ikke at I skal være usikre på jeres bebser, der er jo forskel på de personer der scannner en, hvad de kan se osv.

Men den lurer da stadig, tænk hvis det så er en dreng???

Katrine 29+5

Anmeld

24. januar 2011

-Milla-

Tillykke. Jeg har selv været til md-scanning i dag, og blev lige som dig meget overrasket. Min intuition har hele tiden sagt pige, men hos os var der sørme også en tap.

Anmeld

24. januar 2011

Mormilla

Kender det alt for godt. Jeg havde sagt til min mand at dette var vores sidste barn så var sikker på at det blev en dreng til. Men nej vi skal ha en lille pige  Jeg er i uge 30 og jeg har stadig svært ved at forstå det!!!

Men stort tillykke med at det bliver en pige

Anmeld

24. januar 2011

DianaM

kate123 skriver:

Ja vi har 2 piger og synes at det kunne være sjovt med en dregn denne gang, men at det egentligt var lige meget, synes også at det ville blive nemmere med endnu en pige...forestillede os nok diverse bølle drenge, som findes i fam....så da vi til MD.scanningen fik afvide at det nok blev en dreng, var det med blandede føleleser. Min mand tog det helt for givet at det så var en dreng. Hun kunne jo finde både pung og lille tap....meeeeeen jeg derimod havde det helt underligt med den meddelelse...jeg var sikker på at det var en pige...enden blev at jeg 14 dage senere fik en kønsscanning og her viste det sig så, meget tydeligt, at det var en pige... så nu står det på lysserødt, og så må vi håbe at vi ikke endnu engang bliver overraskede

Blev bare lige nød til at dele det med jer...ikke at I skal være usikre på jeres bebser, der er jo forskel på de personer der scannner en, hvad de kan se osv.

Men den lurer da stadig, tænk hvis det så er en dreng???

Katrine 29+5

Hehe ja, jeg er heller ik helt sikker på at jeg tør begynde at købe blåt endnu Vil dog ikke investere i en kønsscanning, men skal til en ekstra scanning i uge 28, så håber de kan se endnu mere der

Anmeld

24. januar 2011

klmf

Tillykke Det er dejligt at være mor til en DRENG

Anmeld

24. januar 2011

ekzunz

Mormilla skriver:

Kender det alt for godt. Jeg havde sagt til min mand at dette var vores sidste barn så var sikker på at det blev en dreng til. Men nej vi skal ha en lille pige  Jeg er i uge 30 og jeg har stadig svært ved at forstå det!!!

Men stort tillykke med at det bliver en pige

Men det bliver jo en dreng.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.