Savn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

379 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. januar 2011

Prinsessens'Mor<3

Hej piger.. Nu nærmer fødslen sig og jeg har mange tanker omkring det hele, men jeg kom til og tænke på hvordan det bliver og sove væk fra sin kæreste i flere dage? Jeg ved godt at det når man sikkert ikke og opdage fordi man har travlt med bebser, men når hun sover er jeg bange for og savne min kæreste, det er første gang vi skal være hver for sig.. Vi har aftalt jeg skal blive så længe som muligt for og få styr på det hele inden jeg kommer hjem og at vi ikke vil bruge penge på far kan sove hos os, men bruge de penge på noget andet.. Nogen der havde det på samme måde og har erfaringer eller råd? - Malene 36+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

Nalle

Har desværre ingen råd, da farmand sov derinde

Anmeld

24. januar 2011

Mia&Allan

MaleneS2011baby<3 skriver:

Hej piger.. Nu nærmer fødslen sig og jeg har mange tanker omkring det hele, men jeg kom til og tænke på hvordan det bliver og sove væk fra sin kæreste i flere dage? Jeg ved godt at det når man sikkert ikke og opdage fordi man har travlt med bebser, men når hun sover er jeg bange for og savne min kæreste, det er første gang vi skal være hver for sig.. Vi har aftalt jeg skal blive så længe som muligt for og få styr på det hele inden jeg kommer hjem og at vi ikke vil bruge penge på far kan sove hos os, men bruge de penge på noget andet.. Nogen der havde det på samme måde og har erfaringer eller råd? - Malene 36+6

Min kæreste havde samme holdning lige indtil vores bisse blev født, så skulle han dælme ingen steder

Anmeld

24. januar 2011

Ciss

Det er ikke sikkert, du kommer til at mærke så meget til det. Min mand havde før vores første den holdning at "jeg kommer altså ikke til at sidde der og holde dig i hånden hele tiden!" yeah, right! Det var godt nok den lille frøken han holdt i hånden, men han var der så meget det var fysisk muligt for ham. Og jeg var tilstrækkeligt udmattet til at jeg sov det jeg kunne, når jeg var alene og hun gav mig chancen.

- Og så er det bare fantastisk at ligge der og se på det lille fantastiske væsen! Glæd dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.