Invitationer til barnedåb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.834 visninger
7 svar
0 synes godt om
24. januar 2011

*A*

Hej,

Nu er jeg ikke den kreative type (klippe og klistre), så derfor vil jeg høre om der er nogen herinde som kender et sted på nettet hvor man kan lave invitationer!?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

Kit

Jeg har tænkt mig at prøve "Foto på lærred", når jeg skal have lavet vores dåbsinvitationer inden længe. Bebs skal lige ud først.

Jeg synes det ser rigtig fint ud og så er det en overkommelig pris. Hvis man ikke selv kan printe dem hjemme, så kan man jo få det mange steder på nettet. Kig på linket for design og pris. De har også en brugerprofil herinde på sitet.

Kit, 39+1

http://www.foto-paa-laerred.dk/19844079

Anmeld

24. januar 2011

*A*

Årh ja... De er godtnok fine! Tror lige jeg vil kigge nærmere på denne side! Tusind tak...

Anmeld

24. januar 2011

K&S

Vi har brugt optimalprint.dk til både barnedåbsinvitationer og julekort

Anmeld

24. januar 2011

CeViss

Photocare.dk

Anmeld

24. januar 2011

*A*

Er der nogen der har erfaring med Vistaprint? Har lige af omveje hørt om dem...

Anmeld

24. januar 2011

Betteisen

*A* skriver:

Jeg fik lavet invitationer hos vista... de blev superfine og selve invitationerne var ikke dyre... kun leveringen. Du skal lave dem i meget god tid hvis du skal spare på leveringen

Anmeld

24. januar 2011

bøgelund

*A* skriver:

vi bestilte julekort hos vistaprint.. de blev rigtig gode.. jeg vil helt klart handle der igen! det eneste er, at selvom de siger der er fx 10 kort for en pris, tilbyder de under hele handlen alt muligt ekstra mod merpris.. som man ikke kan sige nej til. så det løb lidt op i pris.. det var bla matchende kuverter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.