Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hvor længe efter fødsel går der før man får sin første mens ca ....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det er individuelt. Det kommer bl.a. an på om du ammer..
Snefnug26 skriver: Det er individuelt. Det kommer bl.a. an på om du ammer..
det gør jeg . men er bare ca . jeg har nemlig de der mens smerter jeg plejer , men har blødt lige siden fødslen , mere eller mindre . er næsten 4 uger siden jeg fødte .
Anonym skriver: hvor længe efter fødsel går der før man får sin første mens ca ....
Det varierer meget og det har ingen betydning om du ammer eller ej.Nogle får det allerede 6-8 uger efter fødsel andre kan være flere måneder om det.KærligstSussie
Anonym skriver: det gør jeg . men er bare ca . jeg har nemlig de der mens smerter jeg plejer , men har blødt lige siden fødslen , mere eller mindre . er næsten 4 uger siden jeg fødte .
Kan være du lige skal tjekkes for en underlivsinfektion.
SussieThyssen skriver: Det varierer meget og det har ingen betydning om du ammer eller ej.Nogle får det allerede 6-8 uger efter fødsel andre kan være flere måneder om det.KærligstSussie
okay , tusinde tak . prøver lige at ringe til lægen imorgen så .
Som andre skriver varierer det meget. Efter min første graviditet kom den tilbage efter 6 uger - denne gang først efter 5 måneder. Har ammet begge gange.
1. gang gik der 2 1/2 mdr. (juleaften ) og 2. gang gik der 1/2 år
Mit kom tilbage efter 3 mdr., men jeg ammede kun delvist
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128