Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
OP DE DAMER
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tina&Daniel skriver: ..sælger følgende! Byd gerne Billede 1 - Hvid blonde BH, brugt få gange str. 85DBillede 2 - Sort amme-BH (bomuld) str. 80E - ikke brugt.Billede 3 - Gina Tricot top - str. MBillede 4 - Blomstret 'ballon-kjole' fra SistersPoint str. MBillede 5 - Tyndt strikket flagermuse trøje fra SistersPoint str. S (er god til den gravide mave)Billede 6 - højtaljet nederdel fra VILA str. M (går til omkring knæene)Billede 7 - Friis by Friis taske, brugt med god.
..sælger følgende!
Byd gerne
Billede 1 - Hvid blonde BH, brugt få gange str. 85DBillede 2 - Sort amme-BH (bomuld) str. 80E - ikke brugt.Billede 3 - Gina Tricot top - str. MBillede 4 - Blomstret 'ballon-kjole' fra SistersPoint str. MBillede 5 - Tyndt strikket flagermuse trøje fra SistersPoint str. S (er god til den gravide mave)Billede 6 - højtaljet nederdel fra VILA str. M (går til omkring knæene)Billede 7 - Friis by Friis taske, brugt med god.
hvad skal du havve for den hvide bh?
liwsmor skriver: hvad skal du havve for den hvide bh?
Jeg har ikke selv tænkt nogle priser - tror jeg har givet 130,- for den ca., men det skal jeg selvfølgelig ikke have for den
Hvad tænker du?
Tina&Daniel skriver: Jeg har ikke selv tænkt nogle priser - tror jeg har givet 130,- for den ca., men det skal jeg selvfølgelig ikke have for den Hvad tænker du?
60-70 kr ink. porto
liwsmor skriver: 60-70 kr ink. porto
Vi kan mødes på midten 65 incl. Skriver en privat besked til dig.
Tina&Daniel skriver: Vi kan mødes på midten 65 incl. Skriver en privat besked til dig.
iorden
DEN HVIDE BH ER SOLGT
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128