for mig selv 
Jeg har en slem depression som er startet for alvor efter min søns fødsel ! Jeg har gået ved min egen læge til samtaler om min depression og efter 4 måneder har min læge henvist mig til en psykiater som jeg var ved for første gang i sidste uge ! Jeg havde mange blandet følelser for at skulle derind og snakke med endnu en fremmed om mine problemer !
Hun lagde ud med at vise mig 3-4 A4 sider med masser spørgsmål som hun skulle spørge mig om
Midt i det hele siger hun: "jeg tror at du en alvorlig angst problem samtidig !"
og finder et papir frem med nogle flere spørgsmål som fx prikker dine fingre, får du sommerfugle i maven osv. hvor jeg til alle spørgsmålene blot kunne svare ja til ! 
Hun siger så at hun vil helt sikkert ændre i mit medicin for jeg har alvorlig angst problemer ! Det er både rart at vide at jeg ikke er et misfoster sådan et rigtig totalt unormalt menneske !
Jeg tænker bare meget over et af psykiaterens spørgsmål som var:
Har du selvmordstanker lige nu ? Mit svar: NEJ !
Ville du fortæller mig det hvis du havde ? Mit svar: Måske !
Jeg har bare så svært ved at knytte mig til nogen , jeg ved faktisk ikke engang om jeg ville fortælle min børns far det heller, hvis jeg fik selvmordtanker ! 
Jeg ser at der sker ulykker lige for øjnene af mig uden de virkelig sker !
Jeg er bange for alt ! Bus, tog , bil , cykel osv jeg ser en ulykke foran mig lige tiden (ligemeget hvormeget jeg prøver at tænke på, at jeg står midt i en blomster eng med friske farver og frisk luft masser af glæde !) På motorvejen mens vi er ved at overhale en lastbil, kan jeg se den for mig vælte over vores bil (mens jeg knytter mig sammen for ikke at kigge) !
Jeg kan ikke gå nogen steder uden at føle at nogen går efter mig , gå ned af trapper uden at jeg falder ned med mine børn og der sker stor skade (uden det i virkeligheden sker !) !
fx. igår jeg var lige gået i seng, lukkede jeg mine øjne og ser at loftet ved mine svigerforældre falder ned over min datter, jeg får hende fri og hun overlever ! men så gangen efter vi er derhjemme skal de have nyt gulv helt fra starten af med beton i bunden og min datter er pludselig væk og jeg ser en lille barnehånd kæmpe for at komme op af det beton som hældt over hende !
Jeg er virkelig bange og sover ikke rigtig om natten !