hvor gamle var jeres babyer....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.182 visninger
12 svar
0 synes godt om
24. januar 2011

signe.

hvor gamle var jeres babyer... eller nå ja, hvor lange var de, da de gik fra at være i liften og til at være i selve barnevognskassen?? Hasse er ikke så stor da han er for tidlig født, men han er næsten 62 cm, og det er som om at selvom liften stadig passer til ham, at han er ved at gro ud af liften.. hmm...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

Lou87

Mor-til-Hasse skriver:

hvor gamle var jeres babyer... eller nå ja, hvor lange var de, da de gik fra at være i liften og til at være i selve barnevognskassen?? Hasse er ikke så stor da han er for tidlig født, men han er næsten 62 cm, og det er som om at selvom liften stadig passer til ham, at han er ved at gro ud af liften.. hmm...

Min pige er 66 cm og ligger stadig i den.. endnu

Tror hun er en cm fra eller to måske til jeg altså må fjerne hendes trygge vægge og kun ligge hende i barnevognen..
For kan godt se der snart ikk er plads mere.

Anmeld

24. januar 2011

kristinards

Hun er 3 måneder og 63 cm og det er vist snart ved at være  

Anmeld

24. januar 2011

Mia&Allan

Mor-til-Hasse skriver:

Natashja er næsten lige kommet ud af liften og hun blev 3 måneder den 18.. Hun var 60 cm sidst SP var her Men synes bare det så ud som om hun begyndte at ligge meget klemt i den og synes hun sover meget bedre nu

Anmeld

24. januar 2011

K&S

Anton var ca. 3 måneder, da vi gik fra lift til kasse

Anmeld

24. januar 2011

signe.

tak for svar.. tror også snart jeg prøvber...

Anmeld

24. januar 2011

Pige2009

Mor-til-Hasse skriver:

Laura har altid sovet i selve barnevognskassen i en Voksipose

Anmeld

24. januar 2011

Anneiris

Min datter blev 3 mdr her den 16 Januar og hun er nok sneget sig op omkrin de 63 cm Og hun skal snart ud af liften og ned i barnevogns kassen. Hehe..

Anmeld

25. januar 2011

LinLin

Adam er 4½ md - 68 cm lang. Han sover stadig i liften om natten... I barnevognen ligger han  en sleebee

Anmeld

25. januar 2011

Oliver,Troia&Wictor

Baagøe skriver:

Laura har altid sovet i selve barnevognskassen i en Voksipose

det gjorde både oliver og troia også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.