hej alle
ja jeg ved snart ikke hvad jeg skal gøre det bliver nok lidt langt!
Min pige er 8 måneder og hun er skrevet på garantilisten til en vuggestue, jeg er på kontanthjælp, så SKAL derfor begynde, jeg modtager et brev i fredags om at hun skal starte tirsdag den 25, altså imorgen
jeg har så været henne og møde min dagpleje idag, min pige er det eneste barn hun har indtil videre ved godt at en skal jo være den første, når men jeg tager derhen og sidder nu bagefter med en følelse at det her er bare ikke rigtig, ved jo godt at lige meget hvad er det svært at overlade et barn til en anden, men nej det her var bare IKKE rigtig, min datter kommer til at blive 2 sproget og dagpleje moderen kunne ikke rigtig dansk, altså jeg kunne dårligt forstå hvad hun sagde, og synes ærlig talt det er noget L...!! jeg ringede til kommunen og jeg fik jo beskeden jamen du er på kontanthjælp så du kan ikke sige nej, det skal lige siges hun bor 4.5 km væk og min skole ligger fuldstændig i en anden retning, det hele er bare noget øv, ved ikke lige hvorfor jeg oprettede dette emne tror ikke der er så meget at gøre skulle bare lige ud med det
knus
Anmeld