andre der har det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2011

Maja88

JessiMus skriver:

det er jeg ret sikker på at jeg har.. 

mit skrev klør af H til.. og så forsvinder det igen nårh det er over.. Sys bare det er træls at skulle til læge mdr for at få stikpiller

ja det kan jeg da godt forstå...

men så ville jeg da kontakte lægen og se om du ikke kan blive sendt til en gynæ. for at få svamp hver gang lyder skam ikke normalt i mine ører.

men det er meget normalt at når man endelig har svamp- at ens udflåd kan blive grønt. men så er man også meget angrebet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

Baby_girl2011

Maja88 skriver:

ja det kan jeg da godt forstå...

men så ville jeg da kontakte lægen og se om du ikke kan blive sendt til en gynæ. for at få svamp hver gang lyder skam ikke normalt i mine ører.

men det er meget normalt at når man endelig har svamp- at ens udflåd kan blive grønt. men så er man også meget angrebet

Har aldrig haft det før her for et par mdr siden.. Og nu er det virkelig begyndt at gå mig på.. :/ Og her hjemme har vi snakket om PB. men har ikke særlig meget lyst nåårh man er " grøn" for neden

Anmeld

24. januar 2011

Maja88

JessiMus skriver:

Har aldrig haft det før her for et par mdr siden.. Og nu er det virkelig begyndt at gå mig på.. :/ Og her hjemme har vi snakket om PB. men har ikke særlig meget lyst nåårh man er " grøn" for neden

og du har slet ingen behandling fået???

Anmeld

24. januar 2011

millesofie

nu har jeg ikke grønt udflåd men det er ikke kønt men min balance i mit underliv er unormal jeg har ikke svamp men det klør alligevel mega meget hver gang jeg har ægløsning

min læge sagde noget med ph værdigen og mælkehalløj jeg fik i hver fald 2 slags piller (til vaginal) sidst som skulle kunne rette op på detog det er også blevet bedre

jeg vil anbefale dig at gå til din gynokolog (staves?) og få en nedere undersøgelse det kunne jo være noget lige så simpelt som mit og helt ærligt det eneste jeg skal frem over er at huske at vaske fru knudsen med intimsæbe eller mælk og så skulle den ged være barberede

knus fra mille

Anmeld

24. januar 2011

Baby_girl2011

Maja88 skriver:

og du har slet ingen behandling fået???

Et par gange og der fik jeg afvide at jeg ikke måtte gå i stramme bukser og g-streg.. 

Men nårh jeg har ægløsning, kommer det så, og så er det der et par dage og så forsvinder det igen.. 

og så starter jeg forfra nårh jeg skal til at ha ægløsning. 

må nok heller komme til lægen.. :/ Er bare så bange for udfaldet hvis jeg går til læge..

Anmeld

24. januar 2011

Maja88

JessiMus skriver:

Et par gange og der fik jeg afvide at jeg ikke måtte gå i stramme bukser og g-streg.. 

Men nårh jeg har ægløsning, kommer det så, og så er det der et par dage og så forsvinder det igen.. 

og så starter jeg forfra nårh jeg skal til at ha ægløsning. 

må nok heller komme til lægen.. :/ Er bare så bange for udfaldet hvis jeg går til læge..

tror skam ikke der er noget at være bange for,...

jeg skulle koge mine underbukser og g strenge osv... sove med løst om natten...

men når du har ægløsning er slimhinderne lidt mere modtagelige og udspillede og derfor nemmere til bakterier.

Anmeld

24. januar 2011

Baby_girl2011

Fisenberg skriver:

nu har jeg ikke grønt udflåd men det er ikke kønt men min balance i mit underliv er unormal jeg har ikke svamp men det klør alligevel mega meget hver gang jeg har ægløsning

min læge sagde noget med ph værdigen og mælkehalløj jeg fik i hver fald 2 slags piller (til vaginal) sidst som skulle kunne rette op på detog det er også blevet bedre

jeg vil anbefale dig at gå til din gynokolog (staves?) og få en nedere undersøgelse det kunne jo være noget lige så simpelt som mit og helt ærligt det eneste jeg skal frem over er at huske at vaske fru knudsen med intimsæbe eller mælk og så skulle den ged være barberede

knus fra mille

Nu vil jeg lige sige at hun er barbert hver uge.. kan ikke ha at hun er fyldt med hår .. ad ad.. 

men ved ikke om det os går dig på.. men har virkelig ikke lyst til at lave børn nåårh man lugter der nede... Men sys at det er træls at skulle ringe til lægen hver mdr for at be om nogle piller.. 

Anmeld

24. januar 2011

piap

JessiMus skriver:

hey peps..

har lige et spørgsmål..

hver gang jeg skal til at ha ægløsning, er jeg så uheldig at få en omgang svamp.. og mit ting der kommer ud af mig er helt grønt.. ( undskyld detajer)  men det er begyndt at gå mig på.

nogle gode råd eller andre der har prøvet dette

Hey

jeg har haft noget ligende hvor det var svamp og underlivsbetændelse fik nogle stikpiller som´ikke virkede og bagefter fik jeg nogle piller med mælkesyre i og noget crem jeg skulle smøre mig i fornede i 3 uger og så var det væk  og har ikke været der siden... men tag til lægen og få det tjekket..

Anmeld

25. januar 2011

millesofie

JessiMus skriver:

Nu vil jeg lige sige at hun er barbert hver uge.. kan ikke ha at hun er fyldt med hår .. ad ad.. 

men ved ikke om det os går dig på.. men har virkelig ikke lyst til at lave børn nåårh man lugter der nede... Men sys at det er træls at skulle ringe til lægen hver mdr for at be om nogle piller.. 

jo det gik mig meget på men jeg fik en kur med mælkebakterier og et eller andet, før jeg begyndte i behandling og det var væk på en måned og først efter jeg havede født kom det tilbage og jeg måtte få en kur til

så jeg tror bestemt ikke at du skal have en hver måned jeg tror bare du skal have rettet din balance op og så sker det ikke mere, med mindre at der sker drastiske ting der nede som fødsler eller aporter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.