Nogen der kender denne stol?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.058 visninger
23 svar
0 synes godt om
24. januar 2011

Turtles

Hej.

Jeg har fundet denne stol på nette, og har forelsket mig lidt i den til min søn.
Syntes han mangler en stol og sidde id, når han lige skal se reklamer. (han elsker reklamer)
Men da jeg kun kan finde den på nettet, og ikke lige kan købes i nærheden af hvor jeg bor (så vidt jeg kan se) kan jeg jo ikke lige mærke den og se den i virkeligheden.
Så jeg ved ikke om den er god eller ej?
Så er der nogen der kender den, eller har den, som kan fortælle mig hvad i syntes om den?

Ha´en fortsat dejlig dag
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

pussepige

Kender ikke til den overhovedet.. Men den er skisme da sej den kan jeg godt lide..

Anmeld

24. januar 2011

Ranarupta

Turtles skriver:

Hej.

Jeg har fundet denne stol på nette, og har forelsket mig lidt i den til min søn.
Syntes han mangler en stol og sidde id, når han lige skal se reklamer. (han elsker reklamer)
Men da jeg kun kan finde den på nettet, og ikke lige kan købes i nærheden af hvor jeg bor (så vidt jeg kan se) kan jeg jo ikke lige mærke den og se den i virkeligheden.
Så er der nogen der kender den, eller har den, som kan fortælle mig hvad i syntes om den?

Ha´en fortsat dejlig dag

Jeg synes, at den ret komfortabel ud - en man rigtigt kan flyde i

Anmeld

24. januar 2011

Ryberg

Søgte lige på mærket og fandt lige disse...

Absolut fed stol

http://blingding.dk/group.asp?group=40

tror jeg skal have sådan en til Bassen

Anmeld

24. januar 2011

Cris

Turtles skriver:

Hej.

Ha´en fortsat dejlig dag

Hvis du ikke kan finde den i en fysisk butik, så kan du finde en hjemmeside, hvor de garantere dig at få den til retur, hvis du synes at det er bare noget crap :-D Så sender du den bare tilbage. Du skal betale for portoen, men det gør ikke  noget at tage den risiko, hvis du er glad for den

Anmeld

24. januar 2011

Moar2011

-den er da ret så feed

Anmeld

24. januar 2011

banaman89

Turtles skriver:

Hej.

Ha´en fortsat dejlig dag

Jeg har set en stol som ligner denne stol meget i Ønskebørn og Biva ! men ved selvfølgelig ikke om det er det samme mærke !

Anmeld

24. januar 2011

Caroline86

Turtles skriver:

Hej.

Ha´en fortsat dejlig dag

ja, de er vildt fede, de stole!

De har dem vist nok i ønskebørn!

Anmeld

24. januar 2011

Ka+Ma=Be

Det er nogle rigtig gode stole Købte dem til min nevø og niece til jul og de ELSKER dem

Anmeld

24. januar 2011

LISBETH:-)

Vi købte den til vores datter, men solgte den igen, da hun hele tiden tippede bagover. Så vi har købt en med fast ryg istedet (som ikke kan tippe)

Så jeg siger fedt design, men ufed i brug

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.