Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
LAURAS MOR skriver: ej hvor godt.. var der noget for de små derinde??
ej hvor godt.. var der noget for de små derinde??
De har et stort " børne land " derinde
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
victoria2008 skriver: Ok, jeg er ved at læse til sosu hjælper, men er sygemeldt, pga. praktikken blev for hård for mig, med en baby i maven og et barn herhjemme at passe, det er ikke altid nemt at være alene, men jeg har selv valgt det, og er glad for det
Ok, jeg er ved at læse til sosu hjælper, men er sygemeldt, pga. praktikken blev for hård for mig, med en baby i maven og et barn herhjemme at passe, det er ikke altid nemt at være alene, men jeg har selv valgt det, og er glad for det
Dejligt at du er glad for din udd. og beslutning..hvornår kommer nr.2?
LAURAS MOR skriver: Dejligt at du er glad for din udd. og beslutning..hvornår kommer nr.2?
Jeg har termin den 28. maj, så der er noget tid til
Nalle skriver: De har et stort " børne land " derinde
OKi.. skønt.. når der også er noget for de mindre børn..synes tit det kan være for større børn.
LAURAS MOR skriver: OKi.. skønt.. når der også er noget for de mindre børn..synes tit det kan være for større børn.
Ja
victoria2008 skriver: Jeg har termin den 28. maj, så der er noget tid til
Ja der er lidt vej endnu..men før du for set dig om så er vi i maj månede
LAURAS MOR skriver: Ja der er lidt vej endnu..men før du for set dig om så er vi i maj månede
Ja, det tager bare lidt længere tid, når man går hjemme og ikke laver så meget...
victoria2008 skriver: Ja, det tager bare lidt længere tid, når man går hjemme og ikke laver så meget...
Ja så kan tiden nok godt føles lang..! Men når først den bette er kommet, så kan man slet ikke huske at man har gået og ventet..
LAURAS MOR skriver: Ja så kan tiden nok godt føles lang..! Men når først den bette er kommet, så kan man slet ikke huske at man har gået og ventet..
Nej, så bliver der nok at se til, med to små størrelser
synes det er en super ide. vidste slet ikke at de havde åbent om formiddagen.
kan ikke selv da jeg har børn til kl 13. men onsdag kunne jeg godt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128