Har min læge ret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

675 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. januar 2011

Anonym trådstarter

hej piger.. håber nogle kan hjælpe mig. jeg stoppede med pillen i oktober og fik derefter mens kort efter som den skulle. derefter gik der 37 dage og så pletblødte jeg i 10 dage. derefter gik der yderligere 10 dage uden noget men så fik jeg pletblødning igen som også varede 10 dage.. nu går jeg så og venter på at skulle bløde igen her i starten af næste måned, da min læge mener at pletblødningerne har været min rigtige mens.. har hun ret? bortset fra at jeg har blødt mindre end normalt har det føltes som min mens. er der andre som har prøvet at bløde mindre efter stop med pillen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

camillahej

Bløder mere end da jeg var på p-piller.. Hmm Oktober lagde jeg de m fik min mens 15 november så kom der ingen mens indtil 30 december havde så været gravid højst sandsynligt men mistet en spire. Så nu her den 30 december fik jeg min mens og går nu og venter på min mens den kommer.

Men ta det stille og roligt men hvis den bliver ved med at springe rundt din mens så ta en yderligere snak med din lægen omkring det.  fingre for din mens snart kommer ordenligt!

Anmeld

24. januar 2011

camillahej

Bløder mere end da jeg var på p-piller.. Hmm Oktober lagde jeg de m fik min mens 15 november så kom der ingen mens indtil 30 december havde så været gravid højst sandsynligt men mistet en spire. Så nu her den 30 december fik jeg min mens og går nu og venter på min mens den kommer.

Men ta det stille og roligt men hvis den bliver ved med at springe rundt din mens så ta en yderligere snak med din lægen omkring det.  fingre for din mens snart kommer ordenligt!

Anmeld

24. januar 2011

kate123

Hejsa!

Ja jeg kan jo hverken sige fra eller til, men gætte kan vi jo altid...ligesom lægen....for det kan hun ikke vide helt præcist ved bare en samtal...du kan prøve de der ægløsningstest, for at se om du har ægløsning, for så har lægen jo ret i at det er mens.

Held og lykke

Katrine

Anmeld

24. januar 2011

lykke mus

ved mig der gik der 2 år før min mens kom efter p-piller  det er forskeligt fra person til person.

og den dag idag kan det statig drille selv om det er 4 år siden så er min mens statig uregelmæssig

Anmeld

24. januar 2011

Anonym trådstarter

flower skriver:

okay.. det var godt nok længe du skulle vente på din mens. det er bare svært at beregne ægløsning når ens cyklus ikk er regelmæssig..

Anmeld

24. januar 2011

stine_olesen

Jeg lagde selv p pillerne i juni og det har også været noget være rod der har gået 7 uger, 8 uger og nu er jeg op på 9 uger imellem min mens og den har kun varet nogen dage, min læge mener ikke jeg har haft ægløsning og har nu fået taget blod prøve for at se om det er noget homonelt. Min veninde har været til zoneterapi første gang de prøvede og da fik han styr rpå hendes cyklus så hun blev gravid og det sammen har han gjort med 6 andre. Så det er mit næste stop at prøve det, hvis ikke for at blive gravid så bare for at få en normal cyklys...

Anmeld

24. januar 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Jeg følte der var noget "galt" indeni mig da jeg var stoppet på pillen...

Jeg fik af vide af lægen at jeg bare skulle slappe af og lade være med at være hys og tænke på baby hele tiden så ville det komme af sig selv indenfor det næste år...

Jeg fortsatte med at være hys og sagde til lægen at jeg altså følte der foregik et eller andet mærkeligt indeni..

De endte med at sende mig til gyn (tror mest af alt for at få fred for mig) og efter en blodprøve kunne han jo så konstatere at jeg har PCO - Hormonforstyrrelse.

Ikke at sige at det er derfor din mens er ustabil og har ændret sig men vil da stærkt råde både dig og andre til at råbe op og be om i det mindste en blodprøve med hormontal så de er 100 på det ikke er derfor det ikke er som det "plejer"...

jeg er idag gravid, lidt mere end et år siden at jeg råbte hos lægen...

Anmeld

24. januar 2011

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

Jeg følte der var noget "galt" indeni mig da jeg var stoppet på pillen...

Jeg fik af vide af lægen at jeg bare skulle slappe af og lade være med at være hys og tænke på baby hele tiden så ville det komme af sig selv indenfor det næste år...

Jeg fortsatte med at være hys og sagde til lægen at jeg altså følte der foregik et eller andet mærkeligt indeni..

De endte med at sende mig til gyn (tror mest af alt for at få fred for mig) og efter en blodprøve kunne han jo så konstatere at jeg har PCO - Hormonforstyrrelse.

Ikke at sige at det er derfor din mens er ustabil og har ændret sig men vil da stærkt råde både dig og andre til at råbe op og be om i det mindste en blodprøve med hormontal så de er 100 på det ikke er derfor det ikke er som det "plejer"...

jeg er idag gravid, lidt mere end et år siden at jeg råbte hos lægen...

Jamen jeg kan kun give dig ret...

Jeg synes også det er vildt ubehageligt og frustrerende at skulle gå i uvished og bryder mig bestemt ikke om problemer når det gælder ens krop.

jeg har indtil videre været ved lægen i alt 4 gange efter p pille stop pga. manglende mens, konstante pletblødninger og smerter i underlivet.

de bliver ved med at sige til mig at jeg skal være tålmodig og at der kan gå et halvt år før min krop finder sig selv igen efter et p pille stop..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.