Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
A. skriver: er der plads til lidt ekstra mave nu hvis jeg bliver heldig må lige tænke over skriv hvis den ikke bliver solgt hurtig
er der plads til lidt ekstra mave nu hvis jeg bliver heldig må lige tænke over skriv hvis den ikke bliver solgt hurtig
Den er løs rundt ved maven, men der er nok ikke plads når du bliver højgravid hehe
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det var lige det sidste jeg havde i strl 46 - det andet har jeg tilsyneladende fået manden til at pakke væk i kælderen, så finder det engang i weekenden
Men var der nogen der var interesseret i den smukke tunika? ..
venter liiige og ser hvad du gemmer i kælderen
Op op
Iih den er godt nok rigtig flot altså.. Jeg tror dog ikke jeg er helt oppe i en str. 46, tror du en str. 44 kan passe den? Og være gravid i den i et stykke tid?
Knus Channie (6+6)
SkrukNu skriver: Iih den er godt nok rigtig flot altså.. Jeg tror dog ikke jeg er helt oppe i en str. 46, tror du en str. 44 kan passe den? Og være gravid i den i et stykke tid? Knus Channie (6+6)
Ja det vil jeg bestemt mene!
Ox. skriver: Ja det vil jeg bestemt mene!
Jeg vil godt byde 250kr for den..
SkrukNu skriver: Jeg vil godt byde 250kr for den..
Det kan vi sagtens sige
Hvis du sender mig en pb med adresse osv, sender jeg lige tilbage med kontonr, reg etc ... og så låser jeg tråden
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128