Hvor meget sover Jeres nyfødte?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

457 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. januar 2011

Marco2

ALtså jeg begynder da næsten at blive helt bekymret for den bette.

Nøj hvor hun sover og sover og sover. Det er virkelig minimalt hvad hun er vågen i løbet af en dag.

Hun tisser og kommer jævnligt af med det der gule "modermælksblar" i bleen, så tænker at hun vel får nok mad. Men jeg er slet slet ikke i nærheden af at amme hver 2.-3. time. Overhovedet. Og hun græder ikke eller noget. Hun sover bare. Stort set hele tiden. Og har ellers sagt til mig selv at jeg ikke igen, som ved Emily vil ind i det hysteri der var med at hun lå under gennemsnitskurven og alt det der, men kan alligevel mærke at usikkerheden OM hun nu får NOK, ligger og trykker i baghovedet. For sover hun nu så meget fordi hun IKKE får mad nok?

Arggghhh … de bekymringer …

Så hvor meget sover jeres? Eller måske rettere hvor vågne er JEres?

AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2011

Lene76

Har du haft besøg af sp???? elllers kan du jo ringe og snakke med hende om det.

Begge mine unger er sove børn Mille sov omkring 22 timer i døget de første 2 mdr ca. derefter var hun mere vågen.

Viktor sov lidt mindre men stadigvæk omkring 20 timer i døgnet..... tror han spiste ca hver 4-5 time.

men syntes da at hvis bleerne er med tis og remo..... og tisset ik er orange el lugter for meget så er der ik noget og være nervøs for

Anmeld

23. januar 2011

Lotte14

ALtså jeg begynder da næsten at blive helt bekymret for den bette.

Nøj hvor hun sover og sover og sover. Det er virkelig minimalt hvad hun er vågen i løbet af en dag.

Hun tisser og kommer jævnligt af med det der gule "modermælksblar" i bleen, så tænker at hun vel får nok mad. Men jeg er slet slet ikke i nærheden af at amme hver 2.-3. time. Overhovedet. Og hun græder ikke eller noget. Hun sover bare. Stort set hele tiden. Og har ellers sagt til mig selv at jeg ikke igen, som ved Emily vil ind i det hysteri der var med at hun lå under gennemsnitskurven og alt det der, men kan alligevel mærke at usikkerheden OM hun nu får NOK, ligger og trykker i baghovedet. For sover hun nu så meget fordi hun IKKE får mad nok?

Arggghhh … de bekymringer …

Så hvor meget sover jeres? Eller måske rettere hvor vågne er JEres?

AG

Vi fik at vide af jordemoderen at vi skulle vække den bette så han kom til at spise hver 3-4 time, så vi var sikker på at han fik det han skulle. Det var noget med at pga. deres blodsukker så kunne de ikke så godt registrere at de var sultne.

//Charlotte

Anmeld

24. januar 2011

Sofia

Jeg kan jo desværre ikke bidrage med noget, men prøv evt. at poste indlægget i det store forum under graviditet, jeg tænker der må være masser derude der kan svare dig

Anmeld

25. januar 2011

Diana...

Nadia sover også mega meget, hun var ca en uge gammel før hun overhoved begynde at åbne øjnene. Hun får mad kl CA 19 og sover så til kl 03 hvor hun får mad igen. Her får hun heller ikke mad hver 3 time overhoved ikke heller ikke i løbet at dage. Hun har masse af våde bleer og masse af pu bleer. Hun tog også 40 gram på i den første uge som ellers er normalt at tabe sig. Så her er jeg ikke nervøs men jeg har da også tænkt på det. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.