Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er simpelthen så spændt, nu er de vores tur til at prøve at blive gravide. Men der er så mange følelser på en gang. Lykkedes det nu, hvornår lykkedes det... Er testen positiv når den skal tages. Efter sex... mon jeg nu er gravid. Og værst af alt, hvad hvis det ikke lykkedes. Er det bare mig der tænker sådan ? Man er spændt og glæder sig, men samtidig også hamrende nervøs
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
nej du er bestemt ikke den eneste vi begyndte for 4 måneder siden og man tænker da nu hvornår bliver jeg gravid, og kan vi overhoved, og er den der nu ikke snart Hvordna skal man sige det til folk og hvordan klarer man det når man så får dem Men held og lykke med PB, håber får jer at det går hurtigt
metski83 skriver: Jeg er simpelthen så spændt, nu er de vores tur til at prøve at blive gravide. Men der er så mange følelser på en gang. Lykkedes det nu, hvornår lykkedes det... Er testen positiv når den skal tages. Efter sex... mon jeg nu er gravid. Og værst af alt, hvad hvis det ikke lykkedes. Er det bare mig der tænker sådan ? Man er spændt og glæder sig, men samtidig også hamrende nervøs
Åh ja. Og jeg glæder mig så meget til vi går igang selv
NilleG skriver: nej du er bestemt ikke den eneste vi begyndte for 4 måneder siden og man tænker da nu hvornår bliver jeg gravid, og kan vi overhoved, og er den der nu ikke snart Hvordna skal man sige det til folk og hvordan klarer man det når man så får dem Men held og lykke med PB, håber får jer at det går hurtigt
Ja man vil så gerne have det sker hurtigt. Om som du skriver, hvornår skal man sige det. Jeg har f.eks ikke navn på, ikke fordi jeg ønsker at være anonym, men fordi jeg ikke vil have at nogen der kender mig ser det, specielt ikke nogen der har noget at gøre med mit arbejde.
Nej nemlig derfor jeg heller ikke har billede på Sender lige en venneanmodning håber det er okay
NilleG skriver: Nej nemlig derfor jeg heller ikke har billede på Sender lige en venneanmodning håber det er okay
Selvfølgelig. Du er godkendt
Jeg er også i samme båd, startede selv i Oktober, og der er intet sket :/ er virkelig NERVØS med store bogstaver .. ! nervøs for at der er noget i vejen for at det ikke sker osv. kan ikke få mine tanker fra om der er noget i vejen med nogen af os !
Mulleunge skriver: Jeg er også i samme båd, startede selv i Oktober, og der er intet sket :/ er virkelig NERVØS med store bogstaver .. ! nervøs for at der er noget i vejen for at det ikke sker osv. kan ikke få mine tanker fra om der er noget i vejen med nogen af os !
Rolig nu det skal nok blive vores tur derfor vi har hinanden
NilleG skriver: Rolig nu det skal nok blive vores tur derfor vi har hinanden
Jamen jeg ved det godt søde KAN BARE IKKE HOLDE DET UD !
her har vi også prøvet siden oktober måned og har indset at det at blive gravid ikke bare er peace of cake som man kan gå og tro.. glæder mig bare til det en dag sker.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128