Anonym skriver:
Hjælp mig med at få styr på dette!! Håber i gider svare selvom jeg er anonym. 
Jeg havde ubeskyttet sex natten til lørdag, rigtig rigtig dumt men..
Jeg havde sidste mensturations første dag den 1 januar, og 2 dage frem altså varer min menstruation 5 dage ca. Min cyklus er ca 26 dage fra sidste menstuations dag til næste..
Men jeg kan ikke læse mig frem til om jeg kan blive gravid alligevel?? Jeg kan vel ikke blive gravid udenfor ægløsning, og jeg kan vel slet ikke have haft ægløsning på det her tidspunkt?
Håber nogle kan svare mig på det. 
Umiddelbart tror jeg ikke, at du behøver være nervøs, da man oftest har ÆL 14 dage efter 1. dag i ens menstruation, så du skulle have haft ÆL omkring den. 14./15. januar, MEN...
Det kan sagtens være forskelligt fra person til person, nogle har tidligere ÆL og andre har senere ÆL, så der er en lille chance for du alligevel kan være blevet gravid...
Ved ikke om det er for sent med en fortrydelsespille, for så vil jeg anbefale det, hvis du ikke ønsker en graviditet, i stedet for at vente, og hvis du så er gravid skal igennem en abort... Tror det ville være MEGET rarere, at nuppe en fortrydelsespille frem for at skulle træffe det værst tænkelige valg...
Held og lykke med det hele
Anmeld